جشنواره فیلم فجر برای دانش آموزان مازندرانی رایگان شد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: تماشای فیلم های سی و هشتمین دوره جشنواره فجر در سینما برای دانش آموزان رایگان است.

جشنواره فیلم فجر برای دانش آموزان مازندرانی رایگان شد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع از اکران رایگان فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای دانش آموزان مازندرانی خبر داد.

زارع در این باره اظهار کرد: اکران همزمان فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با تهران از تاریخ 15 تا 21 بهمن ماه در سینما سپهر ساری انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: با آموزش و پرورش استان برای حضور دانش آموزان مازندرانی برای دیدن فیلم های کودک و نوجوان این جشنواره هماهنگی های لازم به عمل آمده است. در زمینه ارتباط و آشنایی بیشتر جامعه، به ویژه جوانان و نوجوانان با هنر هفتم، علاوه بر اکران رایگان برای دانش آموزان، اقشار خاص جامعه نیز می توانند از این طرح بهره مند شوند و در این مورد هماهنگی های لازم با سازمان های بهزیستی، کمیته امداد، مراکز توانبخشی و سازمان های مردم نهاد انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه اضافه نمود: 13 عنوان فیلم در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو با 21 اکران در طول برگزاری جشنواره و 5 فیلم نیز در بخش سیمرغ و پروانه ها (ویژه کودک و نوجوان) راس ساعت 10 صبح اکران خواهد شد.

وی از مردم فرهنگ دوست مازندران برای دیدن فیلم های جشنواره فجر از تاریخ 15 تا 21 بهمن ماه در سینما سپهر ساری دعوت به عمل می آورد.

همچنین علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به سایت اینترنتی ایران کنسرت www.iranconcert.com مراجعه کنند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جشنواره فیلم فجر برای دانش آموزان مازندرانی رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فیلم فجر برای دانش آموزان مازندرانی رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید