کنسرت رایگان در برج میلاد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، خبرنگاران : مدیرعامل برج میلاد از شروع جشنواره تابستانی برج میلاد با اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در این مجموعه گردشگری و تفریحی اطلاع داد و گفت: این دوره از جشنواره تابستانی همزمان با شروع دهه ولایت و اجرای کنسرت رایگان برای شهروندان برگزار می گردد.

کنسرت رایگان در برج میلاد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مجموعه برج میلاد تهران، عباس حیدری با اعلام این مطلب اضافه کرد: جشنواره تابستانی برج میلاد با برگزاری جشنواره بازی ها، ورزش های همگانی و سنتی و تفریح های خانوادگی کار خود را در برج میلاد شروع نموده و در ادامه این برنامه ها از امشب 20 تیرماه جشنواره بستنی را برای عموم شهروندان و بصورت رایگان برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: بعلاوه همزمان با جشن بزرگ عید غدیر ، کنسرت نمایش راه عشق را با اجرای فرمان فتحعلیان از 24 تا 28 تیرماه خواهیم داشت.

مدیرعامل برج میلاد در شرح بیشتر این کنسرت نمایش گفت: این کنسرت نمایش تلفیقی از نور، نوا، تصویر و نمایش است که طراح و کارگردان آن حمید حسین خانی و تهیه نماینده آن علیرضا کوهفر است.

به گفته حیدری، این کنسرت با مشارکت برج میلاد، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی اوج برگزار می گردد و مردم برای تهیه بلیت رایگان این کنسرت می توانند به سایت www.miladticket.com مراجعه نمایند ضمن آنکه این کنسرت هر شب ساعت 20:30 اجرا خواهد شد.

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه از دیگر برنامه های تابستانی برج میلاد جشنواره مد، لباس و موسیقی سنتی است، توضیح داد: از دیگر کنسرت هایی که قرار است در ایام تابستان روی صحنه برود، کنسرت، دولتمند خالُف هنرمند، نوازنده و خواننده تاجیکستانی در تهران است. این کنسرت نیز در تالار ایوان شمس معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران 20 و 21 تیر برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند بلیت این کنسرت را از سایت ملوتیک به نشانی https://melotik.com/ تهیه نمایند.

منبع: توریسم آنلاین

به "کنسرت رایگان در برج میلاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسرت رایگان در برج میلاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید