حضور روزانه 300 نفر در اتوبوس آمبولانس های اورژانس اصفهان

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان از مراجعه روزانه 300 نفر برای واکسیناسیون کرونا به اتوبوس آمبولانس های سیار اورژانس اصفهان اطلاع داد.

حضور روزانه 300 نفر در اتوبوس آمبولانس های اورژانس اصفهان

به گزارش گروه استان های وبلاگ پردازش هوشمند از اصفهان، غفور راستین رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اقدامات اورژانس استان اصفهان برای واکسیناسیون کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش واکسیناسیون همگانی کووید 19 اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان هم از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری به کمک مراکز واکسیناسیون شتافت.

وی با بیان اینکه از ابتدای این طرح تا به امروز به طور روزانه یک آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی در یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون استقرار یافته است، اضافه نمود: گلستان شهدا، پل شهرستان، مسجد مصلی و حرم زینبیه مراکز تجمیعی واکسیناسیون اصفهان بودند که آمبولانس اورژانس هم در آن ها فعالیت داشت.

واکسیناسیون کرونا در خانه سالمندان و مرکز نگهداری معلولان و جانبازان

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به حضور نیرو های اورژانس در مراکز نگهداری از سالمندان و مراکز نگهداری از جانبازان و معلولان گفت: بعلاوه از 10 مهر ماه جاری طرح واکسیناسیون سیار با استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی استان در مکان های پر تردد شهر شروع به کار کرد.

وی اضافه نمود: از شروع طرح واکسیناسیون سیار با اتوبوس آمبولانس تا به امروز به صورت همه روزه اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به صورت سیار در مکان های دروازه دولت، دروازه تهران، رهنان، شهرک شهید کشوری و قائمیه استقرار یافته و پذیرای مراجعان برای واکسیناسیون است.

راستین با بیان اینکه تا به امروز حدود 20 نفر از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی در طرح واکسیناسیون اتوبوس آمبولانس شرکت داشته اند، اضافه نمود: پرسنل فوریت های پزشکی در قالب پوشش امداد سلامت و همکاری با پرسنل بهداشت در مراکز واکسیناسیون حضور دارند و ضمن مشاوره افراد برای انجام واکسیناسیون و معاینات بالینی، مراقبت های فوری را در اتوبوس آمبولانس ارائه می نمایند.

واکسیناسیون کارگران کوره های آجرپزی اصفهان

وی ادامه داد: به طور میانگین روزانه 300 مراجعه نماینده برای تزریق واکسن کرونا، به عنوان مرکز واکسیناسیون سیار، به اتوبوس آمبولانس مراجعه می نمایند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه مستقری های آمبولانس های اورژانس در بعضی مراکز واکسیناسیون از ساعت هشت صبح تا 10 شب هم بوده است، گفت: روز دوشنبه مورخ 19 مهرماه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی در منطقه جیلان آباد مستقر شد و تکنسین های اورژانس در محل کوره های آجرپزی در واکسیناسیون ساکنین این محل مشارکت داشتند.

منبع:مهر

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور روزانه 300 نفر در اتوبوس آمبولانس های اورژانس اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور روزانه 300 نفر در اتوبوس آمبولانس های اورژانس اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید