خبرنگاران شهردار رضوانشهر خواهان جدی دریافت توصیه های بهداشتی توسط مردم شد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، رشت - خبرنگاران- شهردار رضوانشهر گفت: شعار شهرداری رضوانشهر در راستای مقابله با ویروس کرونا شهروندان بزرگترین سرمایه جامعه اند می باشد از این رو مجموعه مدیریت شهری مکلف به حفظ سلامت این سرمایه انسانی است و در کنار کوشش های ما، مردم باید پیغام ها و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

خبرنگاران شهردار رضوانشهر خواهان جدی دریافت توصیه های بهداشتی توسط مردم شد

مازیار صفایی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ پردازش هوشمند اضافه نمود : برگزاری کلاس آموزشی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا برای پرسنل واحد خدمات شهر، نصب بنرهای هشدار دهنده مورد تایید وزارت بهداشت در نقاط پرتردد شهر از جمله اقدامات شهرداری طی این مدت بوده است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت فضای مجازی و رسانه ای برای اقدامات پیشگیرانه گفت: انتشار پیامهای هشداردهنده در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در شبکه های اجتماعی، ضدعفونی مستمر اماکن عمومی و معابر سطح شهر به ویژه پارکها، سرویس های بهداشتی عمومی، جایگاههای سوخت(بنزین و گاز سی ان جی)، عابر بانکها، جایگاههای جمع آوری زباله، بعضی ادارات و معابر پرتردد نیزبخشی از این تلاشهاست.

صفایی با اشاره به سلامت کارکنان شهرداری و ارائه بسته های آموزشی به مجموعه مدیریت شهری بیان نمود: توزیع مواد گندزدایی سطوح بین پرسنل شهرداری جهت مصرف در منازل با هدف حفظ سرمایه های انسانی مدیریت شهری از دیگر اقدامات شهرداری است.

وی با اشاره به خطرات این ویروس گفت: همواره هزینه پیشگیری کمتر و آسانتر از درمان است از این رو اعلام عمومی در سطح شهر جهت تشویق شهروندان به عدم ترددهای غیرضرور به منظور تضعیف زمینه های انتشار ویروس کرونا را در دستور کار قرار داده ایم.

شهردار رضوانشهر گفت: اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا تحت مسئولیت ستاد بحران توسط آتش نشانی و خدمات شهری از روز سه شنبه ششم اسفند شروع شده و تا اطلاع ثانوی ادامه می یابد و ستاد بحران شهرداری رضوانشهر با اصلاح اولویتها نسبت به مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان تمرکز کرده و کلیه واحدهای شهرداری زیرمجموعه این ستاد و مکلف به اجرای مصوبات روزانه آن شده اند.

شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 2 بخش بنام های مرکزی و پره سر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهردار رضوانشهر خواهان جدی دریافت توصیه های بهداشتی توسط مردم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار رضوانشهر خواهان جدی دریافت توصیه های بهداشتی توسط مردم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید