خبرنگاران نعمتی: هرگز به استقلال نمی روم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، تهران- خبرنگاران- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با حضور مجید سمیعی و ابراهیم شکوری شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد؛ من هم هرگز به استقلال نخواهم رفت.

خبرنگاران نعمتی: هرگز به استقلال نمی روم

به گزارش ایرانا، سیامک نعمتی که در گفت و گوی تلویزیونی حاضر شده بود در ابتدای صحبت هایش گفت: بعد از ایام کرونا و به خاطر پروتکل های بهداشتی تمرینات تیمی انجام نمی شد. رفته رفته شرایط بهتر شده و در لیگ قهرمان شدیم و با آمادگی کامل به لیگ قهرمانان آسیا رفتیم. از طرفی خریدهای جدید هم خیلی به یاری تیم آمدند و به خوبی یاری کردند.

وی اضافه نمود: روزهای اول که یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمد، می گفت که قهرمانی در آسیا کاری است که باید آن را تمام کنیم. شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشتیم با دو برد برابر تعاون با روحیه خوبی کار را دنبال کردیم.

وی گفت: ما با تیم های خیلی خوبی بازی کردیم برای مثال با الشارجه که پیروز شدیم با 4 گل به برد برسیم یک بازیکن آنها برابر بودجه کل تیم ما بود.

بازیکن پرسپولیس اضافه نمود: بازی در دفاع راست تجربه خیلی خوبی برای من بود. خدا را شاکرم که توانستم در این پست اتفاقات خوبی را رقم بزنم. اولین بار بود که پیش از بازی با پاختاکور کارت قرمز من بخشیده شد. در قطر تجربیات خوب و بد زیادی داشتیم.

مدافع راست پرسپولیس توضیح داد: من با پیکان در لیگ بهترین مدافع راست شدم اما چند سالی در پست هافبک به میدان می رفتم. من به کار به فنی گفتم که آمادگی بازی در دفاع راست را دارم. برانکو هم چند بازی من را به عنوان دفاع راست بازی داد. فعلا هم در پرسپولیس با نظر کادر فنی دفاع راست هستم.

وی در خصوص دعوتش به تیم ملی اعلام نمود: مدافعان راست تیم ملی واقعا با کیفیت هستند.

نعمتی اضافه نمود: من بار قبل که به فینال آسیا رسیدیم در بازی نهایی اخراج شدم و روزهای سختی برای من رقم خورد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال تغییر زمان شروع لیگ اعلام نمود: بیش از حد تمرین کردن برای بازیکنان خوب نیست و باید زود زمان شروع مسابقات را اعلام نمایند البته فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام نموده است که بازی ها ادامه پیدا می نماید.

نعمتی در خصوص انتقال محمد نادری به استقلال گفت: من از بچگی نادری را می شناختم و او بازیکن خوبی بود فکر نمی کردم که او چنین کاری انجام دهد. فکر کنم شرایط او خیلی سخت است و امیدوارم به فرایند خوبش را ادامه دهد.

وی در خصوص حواشی که در خصوص قراردادش به وجود آمده بود گفت : من با باشگاه قرارداد دارم. زمان مدیریت ایرج عرب تمدید کردم و اعلام کردم که در خصوص مبلغ قرارداد صحبت می کنیم اما مدیریت عوض شد. با این حال امیدوارم در یکی دو روز آینده مجید سمیعی این مسائل را حل نماید.

نعمتی گفت: فکر می کنم با حضور مجید سمیعی و ابراهیم شکوری شرایط باشگاه بهتر گردد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده گفت: بهترین فردی که می تواند ماجرا را شرح دهد شجاع خلیل زاده است و دلایل خودش را دارد. بازیکنان در پرسپولیس هستند که از مبالغ قرارداد خود هم خبر ندارند. بعضی بازیکنان برای تیم زحمات زیادی می کشند و توقع دارند که مبالغ قراردادها افزایش یابد. این احترام در مقطعی در پرسپولیس و برای بازیکنان گذاشته نشد. بازیکنان انتظار دارند که از نظر اخلاقی از مدیریت چیزی ببینند اما این در تیم ما نبود. شجاع احترام را ندید و این تصمیم را گرفت. امیدوارم او در تیم جدیدش پیروز باشد.

وی در خصوص انتشار فیلمی از مهدی رسول پناه مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هواداران زیادی دارد. درست نبود این حرف ها در کوچه های تهران زده گردد. این حرف ها نباید زده می شد زیرا بعضی مسائل محرمانه است. بعضی مسائل درون تیم بماند خیلی بهتر است.

وی تاکید نمود: اگر در تیمی چنین یکدلی وجود نداشته باشد پیروزیت شکل نمی گیرد اما ما توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و دوباره به فینال آسیا برسیم.

نعمتی در خصوص اضافه شدن بازیکنان جدید به سرخپوشان خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم عملکرد خیلی خوبی در جابجایی داشت و بازیکنان خوبی را جذب کرد که شرایط خوبی داشتند. آنها بالای 80 درصد آمادگی داشتند و زمانی هم که پرسپولیس آمدند این مقدار به 100 درصد رسید. نفرات جدید در راهیابی تیم به فینال آسیا خیلی یاری کردند و امیدوارم که بتوانند آنها همین فرایند خود را حفظ نمایند.

نعمتی در خصوص شایعات مبنی بر حضور در استقلال گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و فکر نمی کنم هیچ وقت به استقلال بروم.

وی در ادامه گفت: سال جاری لیگ جذابی را شاهد هستیم و چند تیم خوب داریم که برای قهرمانی می جنگند و این موضوع کار را برای ما سخت می نمایند. سپاهان استقلال تراکتور فولاد توانستند شاکله تیم شان را حفظ نمایند. ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا قهرمانی پنجم را به دست آوریم و همواره در ذهن ها بمانیم.

نعمتی در خصوص شرایطش در تیم ملی گفت: از اسکوچیچ خیلی سپاسگزارم که من را دعوت کرد و یکی از بهترین خبرهای زندگی هم دعوت به تیم ملی بود امیدوارم جواب اعتماد اسکوچیچ را بدهم.

وی اضافه نمود: تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا سال جاری قهرمان آسیا شویم چرا که کشور به این جام احتیاج دارد. مهم این است که برای یک دقیقه هم که شده مردم را راضی کنیم. اگر پرسپولیس قهرمان گردد موهای حسین کنعانی زادگان را می زنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نعمتی: هرگز به استقلال نمی روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نعمتی: هرگز به استقلال نمی روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید