داور دربی انتخاب نشده بود، اعضای دوتیم حواسشان را جمع نمایند

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رضا نقی پور، درباره برنامه ریزی های اجرا شده برای دربی پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت:تدابیر لازم برای این مسابقه صورت گرفته است. با استادیوم آزادی هم هماهنگی های لازم در این باره اجرا شده و فقط افرادی می توانند از دو باشگاه وارد استادیوم شوند که کارت مربوطه را در اختیار دارند و از ورود سایر افراد جلوگیری می گردد.

داور دربی انتخاب نشده بود، اعضای دوتیم حواسشان را جمع نمایند

وی ادامه داد: این مسابقه به دلیل عدم حضور تماشاگر شرایط خاصی دارد و امیدواریم در نهایت شاهد بازی جذابی باشیم. از مدیران، کادر فنی و بازیکنان دو باشگاه انتظار است در این راستا یاری نمایند تا مسابقه در ایام سوگواری به بهترین شکل برگزار گردد.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال اضافه نمود: در این مسابقه نمایندگان کمیته اخلاق و انضباطی در ورزشگاه حضور دارند و کلیه موارد به شکل محسوس و نامحسوس رصد می گردد.

وی درباره مباحث به وجود آمده پیرامون انتخاب داور دربی گفت: انتخاب داور دربی در صلاحیت رکن داوری فدراسیون است اما پس از طرح مصاحبه یکی از داوران من با دوستان مسئول در دپارتمان داوری صحبت داشتم و مشخص شد اینکه داوری از قبل انتخاب شده بوده واقعیت ندارد و امروز این گزینش صورت گرفت. در این باره چند گزینه وجود داشت و در نهایت به انتخاب داور انجامید. لذا اینکه یکی بگوید من داور دربی بودم اصلا درست نیست چون اساسا ابلاغی صادر نشده بود.

نقی پور اضافه نمود: با توجه به اظهارات اجرا شده توسط آقای کرمانشاهی وی باید در کمیته اخلاق حاضر شده و توضیحاتش را ارائه بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داور دربی انتخاب نشده بود، اعضای دوتیم حواسشان را جمع نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور دربی انتخاب نشده بود، اعضای دوتیم حواسشان را جمع نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید