دستگیری 5 حفار غیرمجاز در پلدختر

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان گفت: پنج نفر حفار غیرمجاز در شهرستان پلدختر دستگیر شدند.

دستگیری 5 حفار غیرمجاز در پلدختر

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سرهنگ محمدرضا مرادیان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اضافه نمود: در پی گزارش های مردمی مبنی بر انجام حفاری غیر مجاز از سوی افراد ناشناس در یک منزل متروکه در شهرستان پلدختر، با هماهنگی به عمل آمده با عوامل انتظامی و دستگاه قضایی و اخذ مجوز های لازم، پنج حفار غیرمجاز با هوشیاری عوامل یگان حفاظت دستگیر شدند.

سرهنگ مرادیان بیان نمود: این افراد اقدام به حفر غیرمجاز یک چاه به عمق حدود 5 متر برای استخراج اشیا کرده بودند که طی عملیاتی با هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان پلدختر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه نمود: در این عملیات ابزار و ادوات حفاری شامل پیکور برقی، بیل، کلنگ، طناب و سطل از حفاران کشف و ضبط و همچنین دو دستگاه خودرو سواری و تعداد شش عدد گوشی تلفن همراه نیز توقیف شد.

منبع: میراث آریا

به "دستگیری 5 حفار غیرمجاز در پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 5 حفار غیرمجاز در پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید