رویداد تقاضامحور قطعات و تجهیزات بندری 14 اسفندماه برگزار می شود

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، رویداد تقاضامحور قطعات و تجهیزات بندری در پاسخ به نیاز های صنعتی و فناورانه سازمان ها و شرکت های بزرگ صنعتی فعال در حوزه بنادر و دریا 14 اسفندماه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

رویداد تقاضامحور قطعات و تجهیزات بندری 14 اسفندماه برگزار می شود

به گزارش گروه فناوری وبلاگ پردازش هوشمند، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، راستا بومی سازی صنایع مادر کشور از گذرگاه زیست بوم فناوری و نوآوری می گذرد. گذرگاهی ساخته جوانان و متخصصان ایرانی که مختص خودمان و بر اساس نیاز های داخلی ایجاد شده است.

زیست بومی که در این چند سال با برگزاری رویداد های فناورانه غنی تر و پرجمعیت تر شده است. یکی از این رویداد های فناورانه با هدف تامین قطعات و تجهیزات بنادر و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

رویداد تقاضامحور قطعات و تجهیزات بندری در پاسخ به نیاز های صنعتی و فناورانه سازمان ها و شرکت های بزرگ صنعتی فعال در حوزه بنادر و دریا برگزار می شود. در این رویداد نیاز های فناورانه سازمان بنادر و دریانوردی به دانش بنیان ها ارائه می شود تا توانمندان، فعالان و دانش بنیان های این عرصه پاسخی درست و علمی برای آن بیابند.

این رویداد 14 اسفند ماه 98 در حاشیه نمایشگاه نیازمندی های حوزه دریا در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود. در این نمایشگاه تمام نیاز های صنعتی و فناورانه به همراه جزئیات قطعات و با حضور کارشناسان مربوطه معرفی می شود.

علاقه مندان، دانش بنیان ها و صنعتگران برای ثبت نام در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می توانند می توانند با شماره های 76251224 - 021 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رویداد تقاضامحور قطعات و تجهیزات بندری 14 اسفندماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد تقاضامحور قطعات و تجهیزات بندری 14 اسفندماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید