رییس سازمان ACA : قرارداد علی اکبری با UFC غیرقانونی است

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، امیر علی اکبری فایتر ایرانی که چند روز پیش از قرار داد خود با سازمان UFC خبر داده بود حالا از سوی سازمان ACA تهدید شده که به قراردادش با این سازمان پایبند نبوده است.

رییس سازمان ACA : قرارداد علی اکبری با UFC غیرقانونی است

در حالی که هنوز 48 ساعت از اعلام رسمی حضور امیر علی اکبری در سازمان UFC نمی گذرد که سازمان روسیه این قرار داد را غیر قانونی خواند.

الکسی یاتسنکو رییس سازمان ACA روسیه در این باره گفت: قرارداد امیر علی اکبری مبارز ایرانی حاضر در رشته رزمی MMA با ما به خاتمه نرسیده و پیوستن وی به سازمان UFC غیرقانونی است.

امیر علی اکبری مبارز ایرلانی حاضر در رشته رزمی MMA پس از حضور در سازمان رایزین کشور ژاپن به ACA روسیه پیوست و چند مبارزه را نیز برای این سازمان برگزار کرد.

-پست سازمان ACA

اما او هفته گذشته در جریان نشست خبری خود گفت با سازمان UFC آمریکا که حرفه ای های رشته MMA در آن به مبارزه می پردازند قرارداد بسته و از این پس برای این سازمان مبارزه می کند.

اما با خبری شدن این موضوع، الکسی یاتسنکو رئیس سازمان ACA روسیه ضمن اعتراض به این اقدام علی اکبری، قرارداد با سازمان UFC را به دلیل اینکه علی اکبری هنوز با ACA قرارداد دارد را غیرقانونی خوانده و خواستار توضیح این ورزشکار و مسئولان سازمان UFC شده است.

او تاکید کرده منتظر توضیح این اقدام از سوی علی اکبری و مسئولان سازمان UFC است.

منبع: ایران ورزشی

به "رییس سازمان ACA : قرارداد علی اکبری با UFC غیرقانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس سازمان ACA : قرارداد علی اکبری با UFC غیرقانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید