ساحل آفتابی یا سانی بیچ بلغارستان (Sunny Beach)

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، ساحل آفتابی یکی از بزرگترین و زیباترین ساحل های بلغارستان است.به خاطر اب و هوای بی نظیر آن ساحل ها و مجموعه های ورزشی و هتل های بزرگ , باشگاه ها و مرکز خرید بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.ساحل آفتابی در جهان یکی از جاذبه های معروف جهان محسوب میشود. ساحل دریای سیاه یکی از مناسب ترین ساحل ها برای ورزش های آبی است همچنین ساحل آفتابی جزو منطقه های تاریخی هم به شمار می رود.یکی از جاذبه های دیگرساحل با توجه به مقاله خبرنگاران، پارک های زیبای کنار آنجاست ,همینطور یک فرودگاه در نزدیکی ساحل است که به فرودگاه بورگاس شناخته شده و گردشگرتن از نقاط مختلف بلغارستان و کسانی که از طریق راه های بین المللی سفر می کنند میتوانند به راحتی به این ساحل آفتابی دسترسی داشته باشند.

ساحل آفتابی یا سانی بیچ بلغارستان (Sunny Beach)

زمانی که گردشگران در فرودگاه بورگاس می رسند، آنها می توانند به راحتی یک تاکسی استخدام و یا با استفاده از حمل و نقل عمومی رفت و آمد کنند و به ساحل بروند.

ساحل آفتابی ساحل زیبا و بزرگی است که پنج مایل از آن ساحل شنی سفید است. دریای آبی بیکران و درخشان و ساحلی ارامش بخش ,استراحت بر روی ماسه های نرم باعث تحسین گردشگران میشود. را به تحسین در حالی که استراحت بر روی ماسه است. ساحل آفتابی به طور خود به خود به یک شهرستان تبدیل شده است و ان هم به دلیل امکانات فراوان که از نظررفت و امد وجود ایستگاه اتوبوس و وجود رستوران های رنگارنگ که در اطراف آنجا قرار گرفته و همچنین کافه ها و هتل های زیبا که همه سبب راحتی گردشگران میشود.

بسکمک از فروشندگان این فرصت را دارند که اجناس با کیفیت خود را با قیمت های مناسب در ساحل عرضه کنند.در نزدیکی ساحل مکانی به نام Primorsko وجود دارد که در آن رودخانه ای به نام Ropotamo هست ،که به دریای سیاه تخلیه آب آنجام می دهد و بسیار شناخته شده است. گردشگران این شانس را دارند که یکی از بزرگترین منابع آب های دریای سیاه را ببینند.

یکی از شهرهای مجاور ساحل افتابی Nesebar است که این محل میراث این شهر به حساب می آید و از قرن ها پیش به عنوان مرکز تجاری استفاده شده است. بقایای این شهر باستانی تشکیل شده ازساختمان های قدیمی و خیابان ها هستند. و یکی دیگراز این شهرستان های قدیمی کنار ساحل افتاب شهرستان Varnaمی باشد.

بسکمک از کلیسا های جامع چندین قرن است که در اینجا پیدا شده است و هنوز حمام های رومی در این شهر وجود دارد سفر به اینجا نه تنها فرهنگی بلکه فرهنگی سنتی است که ساکنان بلغاری به پایداری این فرهنگ کمک می کنند.

در مجاورت ساحل , پارک آبی به نام کوبان وجود دارد که ورزش ها و بازی های آبی واستخر دارد که میهمانان میتوانند لذت ببرند.

یک پارک به نام Harrorwood در نزدیکی PIRIN هتل ساخته شده و پر از زامبی و روح های هیجان انگیز است و به صورت یک مکان خالی از سکنی است که با صداهای ترسناک این مکان را بسیار مهیج و سرگرم کننده کرده است و می تواند یک تجربه خاطره انگیز برایتان رقم بزند.

دوستداران گلف می توانند شانس این را داشته باشند که درفضایی بسیار بزرگ ومکانی رویایی نزدیک هتل Helios به بازی گلف یا حتی آموزش بپردازند.

در تابستان شما می توانید از حمام آفتاب در ساحل زیبا استفاده کنید و از اسکی در دریا, غواصی و یا اسب سواری وقایق سواری با عزیزانتان لذت ببرید.

با غواصی کردن دردریای بی کران آنجا می توانید از محیط دریایی زیبا و گونه های ابزی حیرت انگیز و صرف غذا های خوشمزه ودلچسب در هتل های بزرگ توسط آشپزان ماهر و بین المللی لذت ببرید .

همچنین بعضی از هتل های کنار ساحل مانند ویکتوریا هتل با عرضه کردن خدمات درمانی آب گرم آرامشی به یاد ماندنی برایتان ایجاد میکند.

منبع: جاده های سبز

به "ساحل آفتابی یا سانی بیچ بلغارستان (Sunny Beach)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل آفتابی یا سانی بیچ بلغارستان (Sunny Beach)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید