سقوط بهمن در ارتفاعات توچال ، آخرین شرایط افراد محبوس

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: ساعتی قبل در ارتفاعات توچال حادثه ریزش بهمن به وقوع پیوسته است.

سقوط بهمن در ارتفاعات توچال ، آخرین شرایط افراد محبوس

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از سقوط بهمن در ارتفاعات شمال غرب تهران در منطقه توچال اطلاع داد.

وی ادامه داد: در ساعت 11:04 امروز عده ای از شهروندان با سامانه آتش نشانی شهر تهران تماس گرفته و مدعی شدند که در حوالی ایستگاه 2 تا 5 توچال حادثه سقوط بهمن اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اضافه کرد: تماس های تلفنی حکایت از ان دارد که عده ای از کوهنوردان دیده اند که در جایی خارج از جهت اصلی پیاده روی برف از کوه حرکت نموده و در سینه کش کوه جاری شده است.

ملکی گفت: به اذعان بعضی از شهروندان چند نفری در جهت ریزش بهمن حضور داشته اند که در حال حاضر خبری از این افارد نیست و تعیین نشده است که زیر بهمن مانده اند یا توانسته اند فرار نمایند.

وی اظهار داشت: سه گروه از مأموران آتش نشانی با تخصص کوهنوردی به محل اعزام شده اند و در حال آنالیز موضوع هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: متاسفانه اطلاعات شهروندان ضد و نقیض بوده و ما منتظر آنالیز مأموران و جمع بندی اطلاعات هستیم.

  • اعزام 5 تیم کمکی از هلال احمر به محل حادثه

این در حالی است که مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز در این خصوص گفته است: براساس اعلام شهروندان 4 نفر د راین حادثه گرفتار شده اند که تا به امروز دو نفرشان مصدوم شده اند.

وی اضافه کرد: 5 تیم کمکی از سازمان امداد و نجات به درخواست سازمان آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعازم شده اند و به صورت مشترک کار امدادرسانی به مصدومان این حادثه ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: امیدواریم دو نفر دیگر نیز رهاسازی شده و تعداد مصدومان و مجروحان این حادثه بیش از این عدد نباشد.

سلیمی اظهار داشت: دسترسی به این منطقه از سمت بالا ممکن بوده و در حال حاضر اقدامات در حال اجرا است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سقوط بهمن در ارتفاعات توچال ، آخرین شرایط افراد محبوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بهمن در ارتفاعات توچال ، آخرین شرایط افراد محبوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید