علاقه خاص و منحصر به فرد مدیرعامل توییتر به رئیس شرکت تسلا!

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، جک دورسی؛ مدیرعامل توییتر می گوید ایلان ماسک رئیس شرکت تسلا یکی از شخصیت های مورد علاقه وی است. درواقع جک دورسی در جریان یک مصاحبه اعلام نموده از نفود ایلان ماسک در تسلا لذت می برد.

علاقه خاص و منحصر به فرد مدیرعامل توییتر به رئیس شرکت تسلا!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جک دورسی در بخشی از مصاحبه جدید خود گفته است: درست است که افرادی مثل الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده حزب دموکرات نیز از چهره های مطرح و مسلط در توییتر هستند اما من به طور اخص ایلان ماسک را به عنوان یک چهره جذاب انتخاب می کنم.

جک دورسی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت که از جهش ها و فراز و نشیبی که ایلان ماسک در جریان استفاده از توییتر نشان می دهد لذت می برد.

کارا سوییشر از ریکد که این مصاحبه را با مدیرعامل توییتر انجام داده سعی داشت با سوالات پی در پی فنی خود مدیرعامل توییتر را گیج کند اما جک دورسی با آمادگی کامل به سوالات پاسخ داد. برای مثال او در خصوص ایلان ماسک گفت: من شخصا بسیار هوادار این هستم که ایلان ماسک از توییتر استفاده کند، او حتی در حل مسائل شخصی خود از توییتر استفاده می نماید و من به آن احترام می گذارم.

اما این سخنان جک دورسی در شرایطی مطرح می گردد که سخنان ایلان ماسک در توییتر از دید بسیاری از افراد غیرقابل تحمل و احترام در نظر گرفته می گردد. حتی مدتی پیش زمانی که ماسک بعضی قوانین را رعایت نکرد و توییت هایی در خصوص سهام تسلا منتشر کرد، از سوی کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده محکوم به پرداخت جریمه 20 میلیون دلاری شد.

با همه این ها این ابراز علاقه جک دورسی به ایلان ماسک در نوع خود جالب توجه است. نظر شما چیست؟

منبع: انتخاب

به "علاقه خاص و منحصر به فرد مدیرعامل توییتر به رئیس شرکت تسلا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه خاص و منحصر به فرد مدیرعامل توییتر به رئیس شرکت تسلا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید