غلامی: همکاری با وزارت ارتباطات برای ساخت ماهواره

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: عمده همکاری ما با وزارت ارتباطات به GIS، پایش سطح کره زمین جمع آوری اطلاعات در حوزه کشاورزی و محیط زیست مربوط می گردد.

غلامی: همکاری با وزارت ارتباطات برای ساخت ماهواره

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ پردازش هوشمند، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره همکاری این وزارتخانه با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از مهمترین مواردی که در وزارت علوم تحقیقات و فناوری پیگیری می گردد همکاری با سایر نهاد ها برای تحقق اهداف کلان ملی است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه توانسته ایم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری مناسبی را تعریف کنیم که این همکاری از سال های گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

همکاری برای ساخت ماهواره

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه بیان نمود: در موضوع ماهواره ها تا کنون توانسته ایم توسط دانشگاه ها با وزارت ارتباطات همکاری کنیم و این دانشگاه ها در حال پیگیری مواردی هستند که پیش از این تعریف شده بود.

غلامی توضیح داد: دانشگاه های علم و صنعت و امیرکبیر تاکنون ماهواره هایی را ساخته و به پژوهشگاه و سازمان فضایی تحویل دادند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: عمده همکاری ما با وزارت ارتباطات به GIS، پایش سطح کره زمین جمع آوری اطلاعات در حوزه کشاورزی و محیط زیست مربوط می گردد.

گفتنی است، ماهواره های پیغام و ظفر توسط 2 دانشگاه امیرکبیر و علم وصنعت ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "غلامی: همکاری با وزارت ارتباطات برای ساخت ماهواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامی: همکاری با وزارت ارتباطات برای ساخت ماهواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید