اخبار سیاسی

فوق ستاره استقلال در آستانه جدایی!

استقلال قرار بود 230 هزار یوروی به جامانده از طلب قسطی باشگاه پرتغالی را آبان ماه به حساب این باشگاه واریز کند، اما مسائل مربوط به تحریم باعث شده که هنوز خبری از نشستن این پول به حساب باشگاه سانتاکلارا نباشد و طبیعتا تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، محمد...

12 آذر 1401

استاندار آذربایجان غربی از مراحل آواربرداری زلزله خوی بازدید کرد

استاندار آذربایجان غربی به همراه رییس کل دادگستری از شرایط زلزله زدگان شهرستان خوی و مراحل آواربرداری اماکن مسکونی آسیب دیده، بازدید کردند.

19 مهر 1401

پرداخت بیش از هزار فقره تسهیلات فرزندآوری در همدان

رئیس اداره امور شعب بانک ملی همدان گفت: در بانک ملی استان تا به امروز تعداد 1033 فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ 431 میلیارد ریال پرداخت شده است.

26 شهریور 1401

شرایط عجیب حضور در خاکسپاری ملکه ، جت و ماشین نیاورید، اتوبوس هست! ، ساندویچ و خرس نیاورید!

هر تصوری که از مراسم تدفین درگذشتگان دارید را دور بریزید، خاکسپاری ملکه چیز دیگری است؛ تاحدی که ممکن است جو بایدن را در حالی ببینیم که برای رفتن به مراسم تدفین ملکه، در پی اتوبوس می شود!

23 شهریور 1401

خبر مهم درباره اصلاح رقم یارانه نقدی؛ یارانه نقدی زیاد می شود؟ ، آخرین شرایط افزایش حقوق کارمندان

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: قرار شد اگر قیمت ها بر اساس شهریور 1400 اصلاح نشود، میزان یارانه نقدی بر اساس قیمت نو تنظیم شود و اکنون باید لایحه اصلاح یارانه را به مجلس ارائه کنیم.

3 شهریور 1401

ماجرای تخریب دیوارهای قلعه فلک الافلاک و کابل کشی این دیوارها چیست؟

ایرنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست آمده، این پرسش مطرح می شود که ماجرای تخریب دیوارهای قلعه فلک الافلاک و کابل کشی این دیوارها چیست؟

9 مرداد 1401

فرمول قیمت گذاری تازه خودرو در جهت افزایش فراوری

آنچه تعیین است وزارت صمت از ابتدای سال جاری تمام مسیرهایی که به کاهش تقاضای کاذب ختم می گردد را پیموده و با افزایش تیراژ، کاهش خودروهای معوق و تزریق روزانه خودرو به بازار گام هایی را برای ایجاد آرامش برداشته است. این در شرایطی است که بازار خودرو همچنان...

8 مرداد 1401

سه تغییر مهم کنکور از سال آینده

معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی حذف دروس عمومی از آزمون، تاثیر قطعی چهل درصدی سوابق تحصیلی و برگزاری کنکور به صورت دو بار در سال را سه تغییر و تفاوت کنکور سال 1402 در مقایسه با آزمون سال جاری برشمرد.

5 مرداد 1401

رئیسی مصوبه تغییرات کنکور را برای اجرا ابلاغ کرد

ابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده تکمیل و اصلاح موادی از سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی(پس از خاتمه متوسطه) مصوب 15 تیر 1400 را که در جلسات 855 و 863 مورخ 5 بهمن 1400 و 17 خرداد 1400 شورای عالی انقلاب فرهنگی...

5 مرداد 1401

فروش گلکسی S22 اولترا از هر گوشی نوت دیگری بیشتر بوده است

طبق آمار منتشر شده از سوی افشاگر معروف، Ice Universe، ظاهرا گلکسی S22 اولترا پیروز شده بیش از هر گوشی دیگری از سری نوت فروش داشته باشد.

2 مرداد 1401

ایران و نیجریه سند همکاری های حمل ونقل هوایی امضا کردند

از سازمان هواپیمایی کشوری، میر اکبر رضوی اظهارداشت: در حاشیه اجلاس کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال نیجریه و در راستای سیاست ها و اهداف دولت مبنی بر توسعه روابط و توسعه همکاری های مشترک در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل هوایی با کشور...

24 تیر 1401

پیشنهاد کتاب آرمان شهری برای واقع گراها و چگونه به آن برسیم ، نوشته روتگر برگمن

کتاب آرمان شهری برای واقع گراها، کتابی است از مورخ مشهور هلندی، راتگر برگمن. این کتاب در اصل به عنوان یک مقاله به زبان هلندی برای یک مجله اینترنتی ، De Correspondent نوشته شد و بعد نویسنده فصولی بر آن اضافه نمود و مشروح تر نظر خود را بیان کرد و آن را به صورت کتاب...

17 تیر 1401

آیین نامه ها و رویداد های فرهنگی دانشگاه ها بازنگری می گردد ، حمایت از گروه های دانشجویی برای فعالیت ها

مدیر کل فرهنگی وزارت علوم گفت: کارگروه هایی تشکیل شده که تمام آیین نامه ها و برنامه ها و رویداد های فرهنگی دانشگاه ها بازنگری و بازبینی گردد و به سمت طراحی رویداد های استعداد یاب، توانمند ساز، الگوساز و حل مسئله برود.

16 تیر 1401

حادثه متروپل یک جنایت بود، آمار فوت شدگان به 19 نفر رسید

وزیر کشور گفت: با تدابیر به کار گرفته شده در این حادثه 39 نفر از هم وطنانمان نجات یافتند که بسیاری از آن ها به صورت سرپایی درمان شده اند و به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.

15 تیر 1401

اجلاس معاونین پژوهشی دانشگاه ها فردا با حضور وزیرعلوم برگزار می گردد

پنجاه و پنجمین اجلاس معاونین پژوهشی دانشگاه ها فردا با حضور وزیر علوم برگزار می گردد.

10 تیر 1401

امنیت آزمون های امسال ارتقا می یابد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از ارتقای امنیت آزمون های امسال اطلاع داد و برنامه های هوشمند سازی و الکترونیکی شدن آزمون ها در سال های آینده را تشریح کرد.

3 تیر 1401

شرح درباره ورود زنان به استادیوم در مشهد

سینا کلهر، معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در در نشست هم اندیشی نقاط استراتژیک حکمرانی برای اجرای پیوست فرهنگی با تاکید بر اینکه شهرهای مذهبی از جمله مشهد، باید هویت خاصی داشته باشد و برای تحقق تمدن اسلامی و الگوی اسلامی- ایرانی، پیشرفت جامعه باید با...

1 تیر 1401

صنعت مازندران به رویکرد جدیدی در مدیریت دولتی نیاز دارد

رئیس اتاق ساری با بیان اینکه مسائل امروز صنعت خیلی زیاد است و باید نگاه و رویکرد جدیدی از سوی مسئولان دولتی در این حوزه اتفاق بیفتد، اضافه نمود: ما نیز در بخش خصوصی و به احترام فعالان این بخش در کنار مسئولان هستیم تا کارها بهتر از قبل انجام شود.

25 خرداد 1401

حضور وزیر میراث فرهنگی در کورس اسبدوانی گنبد کاووس

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حضور وزیر میراث فرهنگی در کورس اسبدوانی گنبد کاووس صورت پذیرفت.

20 خرداد 1401

تلفات بالای ائتلاف متجاوز به یمن در نقاط مرزی سعودی

مشاور رئیس جمهور دولت مستعفی یمن به تلفات گسترده ائتلاف متجاوز در درگیری ها در مرز عربستان سعودی اذعان کرد.

17 خرداد 1401
تعداد: (256)