فرو ریختن انبار شرکت آمازون، جان 6 نفر را در آمریکا گرفت

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از سی بی اس، طبق اعلام فرماندار استان ایلینوی در آمریکا، بر اثر فرو ریختن ساختمان یک انبار به علت گردباد شدید در این استان، 6 نفر جان خود را از دست دادند.

فرو ریختن انبار شرکت آمازون، جان 6 نفر را در آمریکا گرفت

انبار مذکور متعلق به شرکت آمازون بود که در شهر ادواردزویل در این استان قرار داشت. حدود 50 تا 100 نفر بر اثر وقوع گردباد شدید، در آن محبوس شده بودند. روز گذشته نیز فرماندار استان کنتاکی در این کشور خاطرنشان کرد که در پی وقوع گردباد و طوفان سهمگین، دستکم 50 نفر جان خود را در این استان از دست دادند.

وی بعلاوه اضافه کرد که تعداد کل این آمار ممکن است به 75 الی 100 نفر هم برسد و از این واقعه به عنوان یک از سخت ترین شب های تاریخ استان کنتاکی یاد کرد. بعلاوه وقوع طوفان و گردباد شدید در استان های آرکانسا و ایلینوی نیز دست کم 2 کشته، 5 زخمی و خسارات متعدد بر جای گذاشت.

طوفان مذکور باعث خسارت شدید به یک مرکز نگهداری سالمندان در شهر مونت در استان آرکانسا شد که در اثر آن 2 تن کشته و 5 نفر زخمی شدند. منابع خبری محلی خاطرنشان کردند که افراد زخمی اقدام به خروج از ساختمان این مرکز نموده اند، اما هنوز از شرایط آنها اطلاعی در دست نیست.

بعلاوه قطعی برق ناشی از وقوع گردبادهای شدید در استان های کنتاکی و تنسی زندگی نزدیک به 200 هزار نفر را به شدت مختل نموده است.

این در حالی است که هشدار طوفان زمستانی برای استان های شمالی غرب میانه و استان های اطراف دریاچه های بزرگ در این کشور، صادر شده است که طی آن برف سنگینی در استان های کلرادو، وایومینگ، داکوتای جنوبی، نبراسکا، آیووا، مینه سوتا و ویسکانسین خواهد بارید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرو ریختن انبار شرکت آمازون، جان 6 نفر را در آمریکا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرو ریختن انبار شرکت آمازون، جان 6 نفر را در آمریکا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید