فوق ستاره استقلال در آستانه جدایی!

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، استقلال قرار بود 230 هزار یوروی به جامانده از طلب قسطی باشگاه پرتغالی را آبان ماه به حساب این باشگاه واریز کند، اما مسائل مربوط به تحریم باعث شده که هنوز خبری از نشستن این پول به حساب باشگاه سانتاکلارا نباشد و طبیعتا تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، محمد محبی امکان بازی برای استقلال را نخواهد داشت.

فوق ستاره استقلال در آستانه جدایی!

مدیرعامل استقلال که مهمان یکی از برنامه های تلوزیونی بود، درباره آخرین شرایط محمد محبی گفت: متاسفانه قرارداد را طوری بستیم که توی آن ننوشتیم نقد، وقتی می گوییم نقد نباشد باید حتما بانکی بفرستیم. از روزی که آمدم با این بی پولی، رفتم از یک صرافی 230 هزار دلار قرض گرفتم. فرستادم، اما آن ها می گویند 90 هزار دلار آمده، الان 15 روز است نمی دانیم بقیه پول مان کجاست. دنبال پول می گردیم. چون تحریم هستیم، پول نمی رود. خب در قرارداد می نوشتید نقد، به سانتاکلارا گفتیم به وسیله سفیر ایران یا پرتغال بدهیم یا کسی را بفرستیم آنجا پول بدهد، قبول نکردند. من هم باشم این کار را نمی کنم. چون می خواهند به هم بزنند که محبی را از ما بگیرند.

او ادامه داد: هنوز معلوم نیست این مشکل به چه شکل حل خواهد شد و قطعا این وسط، ریکاردو ساپینتو بیشتر از همه ناراحت و عصبانی خواهد شد چرا که دیگر نمی تواند از محبی استفاده کند. استقلال در شرایطی تقریبا مشابه با ماجرای استراماچونی قرار گرفته و، چون به علت تحریم نمی توانست پول استراماچونی را بدهد، سرمربی ایتالیایی اش را از دست داد.

منبع: فرارو

به "فوق ستاره استقلال در آستانه جدایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق ستاره استقلال در آستانه جدایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید