نتیجه انتخابات جنجالی آمریکا در آینه طراحان دنیا

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، انتخابات مناقشه برانگیز ریاست جمهوری آمریکا بویژه واکنش ترامپ به نتایج انتخابات از موضوعات جالب توجه کاریکاتوریست ها در چند روز گذشته بود.

نتیجه انتخابات جنجالی آمریکا در آینه طراحان دنیا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پردازش هوشمند، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سرانجام با حرف و حدیث فراوان برگزار شد و جو بایدن توانست با کسب بیشترین آرای الکترال برنده این انتخابات مناقشه برانگیز شود. در ادامه بعضی کارتون های که در همین رابطه طی چند روز گذشته منتشر شده، آورده شده است.

نشریه آلمانی اشپیگل در چندین شماره عکس اول خود را به انتخابات آمریکا و دونالد ترامپ اختصاص داد. این نشریه در جلد خود عکسی از ترامپ در حالی که بر روی صندلی نشسته، منتشر کرد و نوشت: آمریکای ترامپ! از آن چه چیزی باقی می ماند، حتی اگر ترامپ برود.

اشپیگل در شماره دیگری عکسی از ترامپ را در کاخ سفید منتشر کرد که اسلحه به دست سنگر گرفته و قصد رفتن را ندارد.

این نشریه آلمانی پیشتر هم در عکس روی جلد خود تصویر دونالد ترامپ را که با یک چاقوی بزرگ سر مجسمه آزادی را قطع کرده است,منتشر کرده بود که جنجال زیادی به پا کرد و حالا پس از پیروزی بایدن عکسی از او در حالی که سر مجسمه را سرجای خود می گذرد منتشر کرد.

در این کارتون دو مامور پلیس آمریکا تلاش می کنند ترامپ را به زور از کاخ سفید بیرون بیاندازند در حالی که او فریاد می زند شمارش را متوقف کنید

نشریه جورنال استار هم با انتشار تصاویری از هر دو نامزد انتخابات جنجالی آمریکا تیتر زد: خلع بی سابقه

در کارتون زیر، مجسمه آزادی با سنگ اندازی که با ماسک درست شده قصد پرتاب ترامپ به هوا را دارد

در کارتون زیر ترامپ به یکی از طرفداران مسلح خود می گوید: من از نتیجه انتخابات خوشم نمی آید. در مقابل طرفدارش جواب می دهد: رئیس آیا باید به آنها شلیک کنم؟

در این کارتون نیز ترامپ به شکلی کودکی کشیده که داد می زند برنده شدم برنده شدم و نماد مرگ که دست او را گرفته جواب می دهد آری آری تو برنده شدی

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نتیجه انتخابات جنجالی آمریکا در آینه طراحان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه انتخابات جنجالی آمریکا در آینه طراحان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید