نقش پررنگ تیم زنوزی در معین قهرمان

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، در هفته های باقی مانده لیگ، 5 تیم در معین قهرمان رقابت ها تأثیرگذار خواهند بود.

نقش پررنگ تیم زنوزی در معین قهرمان

نقش پررنگ تیم زنوزی در معین قهرمان

مروری بر هفته های باقی مانده تا انتها لیگ، از تأثیر 5 تیم لیگ فزونی بر معادلات قهرمانی لیگ خبر می دهد. بین این 5 تیم اما معین نماینده ترین تیم، ماشین سازی است که در هفته های آینده با هر چهار رقیب تراکتورسازی در راستا قهرمانی بازی دارد. در واقع تیم دوم زنوزی مهم ترین تیمی است که می تواند معادله قهرمانی را عوض کند.

این در حالی است که سایپا، ذوب آهن، پارس جنوبی، استقلال خوزستان و سپیدرود، تیم های دیگری هستند که هر کدام در معین قهرمان این فصل از رقابت ها تأثیرگذار خواهند بود.

ماشین سازی

همه تیم های مدعی به جز تراکتورسازی باید با ماشین سازی بازی نمایند. تیمی که با پذیرفتن میزبانی در استادیوم یادگار امام در تقابل با تراکتور، حاشیه زیادی به وجود آورده بود، حالا در ادامه فصل هم تاثیر خیلی زیادی در سرنوشت این فصل تراکتوری ها دارد:

استقلال - ماشین سازی ، پرسپولیس - ماشین سازی ، سپاهان - ماشین سازی ، ماشین سازی - پدیده

سایپا

هر چند که علی دایی در کورس قهرمانی لیگ هجدهم جایی ندارد، ولی می تواند در معادله قهرمان تاثیرگذار باشد. دایی در نیمی از این شش دیدار باید با تیم های حاضر در کورس بازی کند. سایپا که هفته قبل با استقلال بازی نموده بود، در این هفته با پرسپولیس رقابت می دهد و هفته بعد هم میزبان امیر قلعه نویی است. سایپا در هفته 28 هم با آخرین تیم مدعی یعنی پدیده بازی می نماید. دایی با امتیاز دریافت از هر کدام از این تیم ها، می تواند قهرمان لیگ را عوض کند:

پرسپولیس - سایپا ، سایپا - سپاهان ، سایپا - پدیده

منصوریان به علاوه 3

چهار تیم هم هستند که در این شش هفته، دو مرتبه فرصت رویارویی با تیم های مدعی قهرمانی را دارند. دو تیم از این چهار تیم، برای فرار از سقوط کوشش می نمایند و دیگر به راحتی امتیاز از دست نمی دهند، دو تیم دیگر هم در میانه جدول باقی خواهند ماند و رقابت با مدعیان قهرمانی تنها انگیزه ذوب آهن و پارس جم برای ادامه لیگ است. ذوب آهن در دو هفته پیاپی از پرسپولیس و تراکتورسازی میزبانی می نماید و در اصفهان می تواند قهرمان را معین کند و حتی به سپاهان یاری کند. پارس جم هم در دو هفته انتهای لیگ با تراکتورسازی و پرسپولیس بازی می نماید:

ذوب آهن - پرسپولیس ، ذوب آهن - تراکتورسازی ، تراکتورسازی - پارس جم ، پارس جم - پرسپولیس ، استقلال - استقلال خوزستان ، سپاهان - استقلال خوزستان ، سپیدرود - تراکتورسازی ، استقلال - سپیدرود

2 - 370

منبع: ایران ورزشی

به "نقش پررنگ تیم زنوزی در معین قهرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش پررنگ تیم زنوزی در معین قهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید