نکونام: داوری به ضرر نساجی است

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، جواد نکونام بعد از شکست نساجی مازندران مقابل فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال می گوید: می دانستیم فولاد چطور بازی می نماید روی نقاط قوت آنها کار نموده بودیم.

نکونام: داوری به ضرر نساجی است

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند / جواد نکونام بعد از شکست نساجی مازندران مقابل فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال می گوید: می دانستیم فولاد چطور بازی می نماید روی نقاط قوت آنها کار نموده بودیم اما اشتباهات فردی باعث شد گل بخوریم. همان طور که می دانستیم و فکر می کردیم گل خوردیم. گل دوم هم همینطور.

نکونام درباره پنالتی که برای فولاد گرفته شد معتقد است: 100 درصد پنالتی نبود، سومین هفته است که علیه ما داوری می نمایند به جای اینکه بازی را ببریم یا باختیم یا مساوی کردیم.پنالتی واقعا خنده داری علیه ما گرفته شد. بعد می گویند درباره داوری چیزی نگویید. 3 بازی است که اتفاقاتی می افتد که به ضرر ما است، اما می گویند حرف نزنید. بازی را به همین راحتی باختیم و معلوم نیست در صحنه پنالتی چه کسی به چه کسی خورد.

نکونام حرفهایش را اینطور ادامه می دهد: با همین پنالتی ذهن بازیکنان ما به هم ریخت و نتوانستیم جمع کنیم. وقی یک بر صفر جلو بودیم داور چهارم مدام کنار زمین با من صحبت می کرد اما بعد از اینکه گل خوردیم دیگر او را ندیدم. بیشتر تیم ها به خصوص تیم های بزرگ لیگ هنوز در خانه شان دو برد نیاورده اند، ما هنوز در حال یارگیری هستیم و از این هفته با اضافه شدن بازیکنان جدید، تیم مان کامل می گردد. متأسفانه سینگ مجددا مصدوم شد، تیم ما تازه شکلش را پیدا نموده و شرایط برای ما رفته رفته بهتر می گردد. تمام کوشش ما این است که در لیگ بمانیم و قطعا توانایی تیم ما بیشتر از اینهاست.

سرمربی نساجی درباره رضایتش از تیمش می گوید: در دو دیدار اول از آنها راضی بودم، اما در این مسابقه نه. به خاطر شرایطی که داشتیم و از نقاط قوت تیم حریف اطلاع داشتیم و از همانجا گل خوردیم و به این دلیل راضی نیستم.

منبع: iran-varzeshi.com

به "نکونام: داوری به ضرر نساجی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: داوری به ضرر نساجی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید