هوای تازه در کوه های دارآباد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، دارآباد منطقه ای گردشگری، تفریحی و ورزشی است. طبیعتی که این منطقه از تهران دارد موجب شده تا در همه فصول سال میزبان طبیعت گردها و گردشگران باشد.

هوای تازه در کوه های دارآباد

اما دیدنی های این منطقه خوش آب و هوا در پاییز دوچندان می گردد. اگر قصد سفر نیمروزی به دارآباد دارید، در ابتدای جهت اصلی، تابلوی راهنمای جهت به شما نشان می دهد که 3 جهت وجود دارد. کوهنوردان می توانند جهت دره را انتخاب نمایند. البته این جهت برای سایر افراد عادی صعب العبوراست.

اگر قصد تفریح دارید بهتر است جهت سمت چپ را انتخاب کنید که برای پیاده روی مناسب تر است. جهت سوم از سمت راست دره جدا می گردد و دارای شیب تندی است و باید برای عبور تجهیزات لازم را داشته باشید. در جهت، به حوضچه ای از آب می رسید که معروف به چشمه دنیا است. می توانید در کنار آن و زیر سایه درختان بید استراحت کوتاهی داشته باشید. معمولاً بعضی از گردشگران پس از استراحت، چشمه را به قصد آبشار چال مگس یا زنبورعسل ترک می نمایند.

برای رفتن به منطقه کوهستانی و گردشگری دارآباد باید نخست خودتان را به پایانه تجریش برسانید و از آنجا با اتوبوس های دارآباد به آنجا بروید و یا اگر با خودرو شخصی می روید می توانید در انتهای خیابان پورابتهاج وسیله شخصی را پارک کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "هوای تازه در کوه های دارآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای تازه در کوه های دارآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید