ویژگی Live Caption با گوشی های پیکسل 4 وارد بازار می شود

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، گوگل در حال توسعه یک ویژگی جدید به نام Live Caption است که همانطور که زا نامش پیداست صوت را به زیر نویس تبدیل می کند و آن را روی صفحه نمایش می گذارد.

ویژگی Live Caption با گوشی های پیکسل 4 وارد بازار می شود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از مدتی پیش خبرهای درباره ویژگیLive Caption مطرح شده است و اکنون اطلاعاتی جدید تر درباره این ویژگی ارائه شده است. برای مثال اکنون می دانیم که همزمان با ورود گوشی های پیکسل4 به بازار برخی ویژگی های جدید مثل Live Caption را هم دریافت خواهیم کرد.

گوگل در ماه مه اعلام کرد که Live Caption با تلفن های منتخب عرضه خواهد شد ، اندروید 10 را اجرا می کند و با توجه به راه اندازی پیکسل 4 در دو هفته آینده ، به راحتی می توان فرض کرد که این گوشی های جدید جزء اولین دستگاه های دارای ویژگی مذکور باشند.

در حال حاضر این ویژگی فقط با زبان انگلیسی کار می کند ، اما زبان های بیشتری به زودی به این گوشی وارد می شوند. این ویژگی در منوی Accessibility یافت می شود ، اگرچه می توانید از طریق پنل صدا نیز به آن دسترسی پیدا کنید. گوگل می گوید با توجه به مسئله حریم خصوصی کاربران این عمل به صورت آفلاین انجام می شود و هیچ صوتی از سوی کاربران در سرورها ذخیره نمی شود.

به دلیل محدودیت حافظه و فضا ، Live Caption تنها برای دستگاه های با کیفیت بالا در دسترس خواهد بود. در حال حاضر ، گوشی وان پلاس 7T ، که اولین گوشی است که با وجود همگامی با اندروید 10 فاقد این ویژگی است ، بنابراین بدیهی است که قرار است این ویژگی در ابتدا دسترسی محدود داشته باشد و احتمالا صرفا به گوشی های گوگل خلاصه شود.

منبع: انتخاب

به "ویژگی Live Caption با گوشی های پیکسل 4 وارد بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی Live Caption با گوشی های پیکسل 4 وارد بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید