پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 11 مرداد 1401

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، امروز آسمان تهران غالبا آفتابی است و دما در طول شب از بیست و پنج درجه به مرور و در طول روز به سی و چهار درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 11 مرداد 1401

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران آفتابی تا قسمتی ابری خواهد بود.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 36 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (11 مردادماه) غالبا آفتابی با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (12مردادماه) آفتابی با حداقل دمای 27 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (13 مردادماه) غالبا آفتابی با حداقل دمای 26 درجه و با حداکثر دمای 37 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران؛ تنفس هوای قابل قبول در تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آلاینده شاخص، هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 73 و کیفیت هوا قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ازن با میانگین 89 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط سالم قرار داشت.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

امروز در بعضی منطقه ها اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین البرز، تهران و شمال استان های سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

امروز با ادامه فعالیت سامانه موسمی، در بعضی منطقه ها فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب یزد و غرب و جنوب اصفهان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در منطقه ها مستعد گرد و خاک پیش بینی می گردد.

بعلاوه امروز در بعضی منطقه ها اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال استان های سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد که احتمال خیزش گرد و خاک در بعضی منطقه ها استان های واقع در دامنه البرز وجود دارد.

سه شنبه در بعضی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، ارتفاعات هرمزگان، اردبیل و دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و چهارشنبه تا آدینه در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد و در سایر منطقه ها کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

گفتنی است که از امروز تا آدینه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 11 مرداد 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 11 مرداد 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید