پیولی: در یک بازی خیلی مهم و سخت به پیروزی رسیدیم، مقابل یوونتوس بی نقص بودیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، سرمربی تیم فوتبال میلان از رویکرد بازیکنانش در بازی شب گذشته مقابل یوونتوس ابراز رضایت کرد.

پیولی: در یک بازی خیلی مهم و سخت به پیروزی رسیدیم، مقابل یوونتوس بی نقص بودیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته سی وپنجم سری A ایتالیا در دیداری حساس پیروز شدند با نتیجه 3 بر صفر میزبان خود یوونتوس را شکست دهند و به رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کنند، پس از این دیدار گفت: من اعتقاد ندارم که چیزی به عنوان عملکرد بی نقص وجود دارد اما ما در این بازی به این مورد خیلی نزدیک شدیم.

وی اضافه نمود: ما مثل یک تیم بالغ بازی کردیم، مصمم بودیم و تمرکز بالایی داشتیم و در یک بازی خیلی مهم و خیلی سخت به پیروزی رسیدیم. میلان هرگز در این ورزشگاه به پیروزی نرسیده بود، بنابراین کسب این نتیجه برای همه ما رضایت بخش است.

پیش از این بازی پائولو مالدینی، مدیر تیم فوتبال میلان گفته بود هر اتفاقی بیفتد، حتی اگر این تیم پیروز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشود، پیولی فصل آینده هم قطعاً سرمربی روسونری خواهد بود.

سرمربی ایتالیایی میلان در پایان اظهار داشت: ما در حال پایه ریزی برای ایجاد تیمی برنده هستیم، این همان چیزی است که برایش می جنگیم. بسیاری از بازیکنان در حال اثبات خود در سطح بالایی هستند، اما واضح است که هر سال شما باید گامی رو به جلو بردارید و پیشرفت کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیولی: در یک بازی خیلی مهم و سخت به پیروزی رسیدیم، مقابل یوونتوس بی نقص بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: در یک بازی خیلی مهم و سخت به پیروزی رسیدیم، مقابل یوونتوس بی نقص بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید