ساچی: آنچلوتی در فصل اول حضورش در رئال مادرید معجزه کرد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از هموطن خود گفت که کارلو آنچلوتی در فصل اول حضورش روی نیمکت مربیگری رئال مادرید معجزه نموده است.

ساچی: آنچلوتی در فصل اول حضورش در رئال مادرید معجزه کرد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، تیم های فوتبال اتلتیکومادرید و رئال مادرید در حالی از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در هفته بیست و دوم لالیگای اسپانیا در استادیوم وینسته کالدورن به مصاف هم می روند که سفیدپوشان مادریدی با هفت امتیاز فزونی نسبت به روخی بلانکوی سوم جدولی در صدر جدول رده بندی این رقابت ها جای دارند.

آریگو ساچی در آستانه دربی مادرید گفت: شکست دادن اتلتیکومادرید نه تنها برای رئال مادرید بلکه برای تمامی تیم های دنیا سخت است. تیم دیه گو سیمئونه به خوبی سازمان یافته و دارای ساختار خوبی است.

وی که در فصل 05-2004 به عنوان مدیر ورزشی رئال مادرید فعالیت می کرد، اضافه نمود: رئال تنها در خط دفاعی مشکل ندارد بلکه در بعضی نقاط دیگر زمین هم ضعف هایی دارد ولی آنها آنقدر بازیکن تأثیرگذار و کلیدی دارند که بتوانند فاتح دربی مادرید شوند.

سرمربی پیشین میلان و اتلتیکومادرید عنوان نمود: آنچلوتی در فصل اول حضورش در رئال مادرید معجزه کرد و دسیما (دهمین قهرمانی در اروپا) و سه جام قهرمانی دیگر را برای این تیم به ارمغان آورد.

رئال مادرید فصل گذشته با آنچلوتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، جام باشگاه های دنیا و جام حذفی اسپانیا را تجربه کرد.

منبع: تسنیم

به "ساچی: آنچلوتی در فصل اول حضورش در رئال مادرید معجزه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساچی: آنچلوتی در فصل اول حضورش در رئال مادرید معجزه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید