کابوسی که و ل کن فرهاد مجیدی نیست

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، تیم فوتبال استقلال در یک بازی مجذوب کننده پیروز شد مس رفسنجان را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و صدرنشینی خود را تثبیت کند. با این حال تیم مجیدی که تا به حال در استادیوم آزادی گل نخورده بود، 2 گل از مس دریافت کرد و این رکورد برای آبی ها شکسته شد.

کابوسی که و ل کن فرهاد مجیدی نیست

نکته عجیب ماجرا، اما به گل خوردن استقلال بعد از دقیقه 90 بازی برمی گردد و این کابوس ول کن مجیدی و تیمش نیست. این برای سومین بار در رقابت های این فصل بود که دروازه استقلال در وقت های تلف شده باز شد تا تیم مجیدی از این حیث، قابل قیاس با استقلال استراماچونی در لیگ نوزدهم گردد که بار ها و بار ها دروازه اش در وقت های اضافه باز شده بود.

استقلال در بازی با فجر سپاسی در هفته چهارم و در ملاقات مقابل آلومینیوم در هفته سیزدهم، نتوانست از گل زده اش محافظت کند و بازی برده را با مساوی عوض کرد منتهی در بازی امروز، اتفاقات آن دو ملاقات تکرار نشد و استقلال برای اولین بار، علیرغم دریافت گل در وقت های تلف شده، توانست برنده بازی گردد. اگر استقلال در دقایق پایانی بهتر بازی را کنترل می کرد حالا 4 امتیاز بیشتر داشت و 36 امتیازی بود. استقلال باید روی کنترل بازی در دقایق پایانی بیشتر کار کند و گرنه در ادامه فصل از این ماجرا آسیب خواهد دید.

منبع: فرارو

به "کابوسی که و ل کن فرهاد مجیدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوسی که و ل کن فرهاد مجیدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید