پیروزی بر شاهین برای استقلال از نان شب هم واجب تر است

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، اکبر کارگرجم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: خاتمه فصل پر تنش، طولانی، فرسایشی و پر از حاشیه نوزدهم لیگ برتر به خاتمه رسید و من امیدوارم همانطور که فصل فوتبال به خاتمه رسید، دوره کرونا نیز در دنیا به خاتمه برسد و دنیا به حالت عادی بازگردد. در مورد آخرین بازی فصل استقلال هم باید بگویم این مهم ترین بازی آنهاست چرا که این تیم مزد زحمات یک فصل خود را پنجشنبه شب و بعد از سوت خاتمه بازی با شاهین خواهد گرفت.

پیروزی بر شاهین برای استقلال از نان شب هم واجب تر است

وی اضافه نمود: با این که شاهین یک تیم سقوط نموده است، اما به چند دلیل این بازی برای استقلال می تواند یک ملاقات سخت و دردسر ساز گردد و برای همین نمی توان به آن به چشم یک بازی ساده و از پیش برنده نگاه کرد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: بازیکنان و کادر فنی شاهین حالا دیگر استرسی ندارند و بدون فشار روانی بازی می نمایند و آنها می آیند تا برابر استقلال خودی نشان دهند و این می تواند کار را برای آبی پوشان که با فشار روانی ناشی از شرایط جدولی به این بازی می آیند، سخت نماید.

کارگرجم تاکید نمود: مصدومیت و غیبت دو بازیکن کلیدی و تاثیر گذار استقلال هم در این بازی بی تاثیر نیست و مجیدی برای اخذ 3 امتیاز بازی بسیار باهوش عمل کند.

عضو کمیته پیشکسوتان استقلال در ادامه اضافه نمود: بچه های ما یک سال کوشش نموده و زحمت کشیدند در این شب آخر می توانند با نایب قهرمانی و کسب سهمیه مستقیم آسیا نتیجه زحمات خود را بگیرند. برای همین پیروزی در این بازی از نان شب هم واجب تر است.

وی در مورد جابجایی گفت: متاسفانه شنیدم بازیکنان رقم های غیر معقول پیشنهاد می دهند که این برای فوتبال ما خوب نیست. در شرایطی که دنیا درگیر ویروس کرونا هست و بسیاری از مشاغل با رکود شدید روبرو هستند و کشور ما خاصه به دلیل تحریم های ظالمانه با محدودیت های مالی بیشتری نسبت به سایر کشورهای دنیا روبرو است، از بازیکنان و ستاره های فوتبال انتظار می رود لااقل سال جاری در عمل به خاطر طرفداران از خواسته های عجیب و نجومی شان کوتاه بیایند و یاری نمایند تا چرخ باشگاه شان روان تر به چرخش در بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی بر شاهین برای استقلال از نان شب هم واجب تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی بر شاهین برای استقلال از نان شب هم واجب تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید