گردشگران در ایران سیم کارت و خدمات بانکی دریافت می نمایند

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، گردشگران در ایران سیم کارت و خدمات بانکی دریافت می نمایند.

گردشگران در ایران سیم کارت و خدمات بانکی دریافت می نمایند

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حاشیه نهمین روز از نمایشگاه دستاوردهای وزارت مردم، با حضور دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه ای چهارجانبه برای رفاه حال جهانگردان در ایران امضا شد.

حامد فروزان در این باره اضافه نمود: با امضای این تفاهم نامه سامانه ای ایجاد می شود که در بستر آن جهانگردان صاحب سیم کارت جهانگردی، دسترسی به اینترنت و خدمات بانکی خواهند شد.

وی تأکید کرد: همیشه یکی از موضوعات و مسائل جهانگردان نداشتن راه ارتباطی و خدمات بانکی بوده که با ابتکار اداره کل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهی بانک رفاه کارگران، شرکت رایتل و معاونت جهانگردی وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی این مسائل حل خواهد شد.

فروزان گفت: انتظار می رود در این همکاری چهارجانبه حضور جهانگردان تسهیل شود و در نتیجه آن شاهد حضور بیشتر جهانگردان در ایران باشیم.

وی گفت: این تفاهم نامه بین شرکت رایتل برای اهدای سیم کارت جهانگردی، بانک رفاه جهت ارائه خدمات بانکی به جهانگردان و معاونت جهانگردی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی و اداره کل بین الملل وزارت تعاون در راستای مأموریت جذب جهانگرد به ایران امضا شد.

وی توضیح داد: این نشست و امضای این تفاهم نامه در واقع آغازی برای اجرا و زمینه سازی در راستای ارائه این خدمات در بخش جهانگردی است.

منبع: همگردی

به "گردشگران در ایران سیم کارت و خدمات بانکی دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران در ایران سیم کارت و خدمات بانکی دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید