Google images به روزرسانی شد ، انتقال بخش پیش نمایش به سمت راست تصاویر ، افزوده شدن زمینه تاریک

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، بخش تصاویر گوگل موسوم به google images به روزرسانی شد. بر اساس این به روزرسانی اکنون وقتی تصاویری جدید را جستجو می کنید شاهد تغییراتی مثل پس زمینه تیره خواهید بود.

Google images به روزرسانی شد ، انتقال بخش پیش نمایش به سمت راست تصاویر ، افزوده شدن زمینه تاریک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به طور معمول گوگل عادت ندارد بخش Google images را در فواصل زمانی کوتاه تغییر دهد با این وجود اکنون شاهد بعضی تغییرات در بخش جستجوی تصاویر گوگل هستیم.

بخش Google images را می توان از محبوب ترین بخش های گوگل دانست. در این بخش کاربران به سرعت و با تایپ کردن عبارت های مختلف به تصاویر دلخواه خود می رسند. برای مثال ما عبارت پایگاه خبری انتخاب را جستجو کردیم و به نتایج زیر رسیدیم.

سپس وقتی روی یکی از تصاویر کلیک کردیم شاهد باز شدن تصویر در بخش راست صفحه با پس زمینه تیره بودیم. این در حالی است که تا پیش از این تصاویر در وسط صفحه باز می شدند و زمینه تیره نداشتند. از دیگر تغییرات می توان به ارجاع لینک واضح تر به صفحه ای که تصویر پیش نمایش از آن استخراج شده اشاره نمود و افزون بر این ها افرادی که قصد خرید اینترنتی دارند نیز پس از کلیک روی تصاویر دسترسی بهتری به درگاههای خرید خواهند داشت.

جالب است بدانید مدتی پیش نیز گوگل در یک طرح آزمایشی، تصاویر را در سمت چپ و در زمینه ای سفید باز می کرد، اما به نظر می رسد اکنون تصمیم گرفته تغییراتی جدید روی تصاویر جستجو شده ایجاد کند. بعضی کاربران از این تغییرات راضی نیستند و انتقال به بخش راست صفحه را گیج کننده می دانند اما بخشی دیگر از این تغییرات استقبال نموده اند. نظر شما چیست؟

منبع: انتخاب

به "Google images به روزرسانی شد ، انتقال بخش پیش نمایش به سمت راست تصاویر ، افزوده شدن زمینه تاریک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Google images به روزرسانی شد ، انتقال بخش پیش نمایش به سمت راست تصاویر ، افزوده شدن زمینه تاریک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید