همراهی مردم با نظام اسلامی مانع از تحقق خواسته های دشمن شده است

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، سکینه الماسی عصر یکشنبه در آئین بهره برداری از طرح های عمرانی بردخون گفت: مردم ایران بارها آزمایش شده اند و در مقابل همه سختی و دشواری ها مقاومت نموده اند و هیچگاه دست از انقلاب و نظام برنمی دارند.

همراهی مردم با نظام اسلامی مانع از تحقق خواسته های دشمن شده است

وی اضافه نمود: دشمنان کوشش کردند با تهدید، تحریم و ایجاد اختلاف به اهداف خود برسند اما همدلی و همراهی مردم با نظام اسلامی مانع از تحقق خواسته های دشمن شده است.

فرماندار شهرستان دیر در آیین بهره برداری و شروع پروژه های بخش بردخون گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشت و آزادی و استقلال دو هدیه ارزشمند است که نصیب مردم وفادار ایران شده است.

کریم علی حسنی اضافه نمود: مردم با اتکا به نیروی الهی وارد صحنه شدند و طاغوت را از میان برداشتند و با رهبری های حضرت امام راحل انقلابی را ایجاد کردند که کاخ های ظلم و زور را به لرزه درآورد.

علی حسنی خواهان حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: دشمنان اسلام کردند مردم را از انقلاب و نظام دور نمایند اما مردم در این 40 سال وفاداری خود را ابراز داشته اند و همیشه همراه و حامی نظام اسلامی بوده اند.

در ادامه زیرسازی و آسفالت 15 هزار مترمربع از کوچه ها و معابر شهر با اعتبار4000 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، زمین فوتسال بوستان امید شهر بردخون به مساحت 800 مترمربع و اعتبار 2500 میلیون ریال، بهسازی معابر روستای مغدان با 870 مترمربع آسفالت و 800 مترمربع پیاده رو با اعتبار 5000 میلیون ریال و ساختمان دهیاری به مساحت 80 مترمربع به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات ساخت خیابان سجادیه به طول 500 متر و اعتبار 4000 میلیون ریال، خیابان بهزیستی به طول 610 متر و اعتبار 5500 میلیون ریال، ساماندهی بوستان شهدای گمنام به مساحت 53 مترمربع و اعتبار 1500 میلیون ریال و ساختمان دبستان حافظ به مساحت 1470 مترمربع و اعتبار 58 میلیارد ریال شروع شد.

یادآور می گردد فرماندار شهرستان نیز قول داد اعتبار احداث یک چمن مصنوعی با اعتبار 2000 میلیون در شهر بردخون را تامین کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همراهی مردم با نظام اسلامی مانع از تحقق خواسته های دشمن شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهی مردم با نظام اسلامی مانع از تحقق خواسته های دشمن شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید