آماده باش ستاد اسکان استان قم همزمان با شروع موج بارندگی

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: همه ظرفیت های اقامتی رسمی استان آماده اسکان مسافران و زائران هستند و در این راستا پرسنل کمیته اسکان تا نیمه های شب برای اسکان زائران در اماکن مسقف اقدام می نمایند.

آماده باش ستاد اسکان استان قم همزمان با شروع موج بارندگی

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی با اعلام خبر آماده باش ستاد اسکان استان قم با شروع موج جدید بارندگی ها و اخطار مدیریت بحران استان برای ممنوعیت چادرخواب در سطح شهر گفت: در حال حاضر اقامتگاه های رسمی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها و خانه مسافرها، مساجد و حسینیه ها، مدارس و بوستان هاو... ظرفیت پذیرش حدود 63 هزار نفر را دارد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، مراکز اقامتی رسمی 11730 نفر، مدارس 14 هزار و 400 نفر ظرفیت اصلی ، بوستان ها 10هزار نفر، جمکران 10 هزار نفر، امامزاده ها1570 نفر و استادیوم ها و سالن های ورزشی، حسینیه ها و مساجد نیز 14 هزار و 150 نفر ظرفیت پذیرش اسکان دارند.

او با تاکید براینکه بنا بر تصمیم مدیریت بحران استان مبنی بر ممنوعیت چادرخواب در سطح شهر، بوستان ها و... گفت: همه ظرفیت های اقامتی رسمی استان آماده اسکان مسافران و زائران هستند و در این راستا اعضای کمیته اسکان تا نیمه های شب برای اسکان زائران در اماکن مسقف اقدام می نمایند.

منبع: میراث آریا

به "آماده باش ستاد اسکان استان قم همزمان با شروع موج بارندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش ستاد اسکان استان قم همزمان با شروع موج بارندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید