اجرای طرح ورزش بانوان در ادارات برای ارتقای سلامت بانوان کارمند

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: اجرای طرح ورزش بانوان در ادارات در راستای ارتقای سلامت بانوان کارمند در کشور اجرایی شده است.

اجرای طرح ورزش بانوان در ادارات برای ارتقای سلامت بانوان کارمند

مهین فرهادی زاد در حاشیه بازدید از غرفه وبلاگ پردازش هوشمند در دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی، در گفت وگو با خبرنگار این رسانه، در این خصوص اظهار کرد: این طرح با هماهنگی دستگاه های متولی اجرایی شده تا زنان کارمند بتوانند ساعاتی از وقت اداری را با توجه به نگاه مدیرانشان، به فعالیت های ورزشی بپردازند.

وی با بیان این که این طرح به مدت سه سال است که در استان های مختلف اجرا می گردد، گفت: بسیاری از دستگاه ها نگاه مدیریتی بسیار قوی و مثبتی در این رابطه داشته و تمرینات را سه روز در هفته یا هر روز انجام می دهند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در ادامه تاکید نمود: توسعه ورزش در میان بانوان شاغل، سلامتی آنان را تضمین نموده و بهره وری و کارآمدی آنان را نیز افزایش می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش مهم ترین چالش در رابطه با ورزش بانوان را در حوزه فرهنگ سازی برای حضور قوی تر بانوان در فعالیت های ورزشی بیان کرد و اضافه نمود: در راستای فرهنگ سازی در این خصوص، طرح ها و جشنواره های مختلفی در کشور اجرا می گردد تا به نوعی با این چالش مقابله کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای طرح ورزش بانوان در ادارات برای ارتقای سلامت بانوان کارمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ورزش بانوان در ادارات برای ارتقای سلامت بانوان کارمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید