اشتغال افزون بر 16 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، استاندار سیستان و بلوچستان از اشتغال 16 هزار و 806 نفر در طرح نهضت ملی مسکن این استان اطلاع داد و گفت: در تداوم اجرای این طرح در استان هیچ فردی بیکار نخواهد ماند.

اشتغال افزون بر 16 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان

حسین مدرس خیابانی در چهارمین جلسه شورای مسکن استان سال جاری که با موضوع طرح نهضت ملی مسکن برگزار گردید، گفت: این طرح به عنوان اولویت نخست دولت سیزدهم در این استان رونق صنعت و ایجاد اشتغال را به همراه داشته است.

حسین مدرس خیابانی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان پیشتاز طرح نهضت ملی مسکن در کشور است، بر واگذاری و سنددار شدن هر چه سریعتر اراضی مازاد دستگاه های دولتی استان بنام طرح نهضت ملی مسکن تاکید نمود.

استاندار سیستان وبلوچستان بعلاوه بر توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و صنایع تولیدی مرتبط با حوزه صنعت ساختمان در استان تاکید نمود و گفت: فعال بودن تنها 52 واحد تولیدی استان از مجموع 470 واحد در حوزه صنعت ساختمان مصالح تولیدی مورد احتیاج واحد های مسکونی در دست ساخت این طرح استان را تامین نمی کند لذا باید در کنار توسعه رشته های فنی و حرفه ای مرتبط به سمت توسعه واحد های تولیدی این حوزه رفت.

مدرس خیابانی بیان نمود: لازم است فرمانداران هر شهرستان نسبت به تامین نیروی انسانی مورد احتیاج طرح نهضت ملی مسکن اقدام نماید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان نیز در این جلسه گفت: طرح نهضت ملی مسکن تا به امروز باعث گردش اقتصادی بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان منابع اقتصادی در این استان شده و صنایع مهمی را همزمان با اشتغال به حرکت درآورده است.

عطاء اله اکبری توضیح داد: این فرآیند همچنان در حال افزایش است بطوری که پیش بینی می گردد طرح نهضت ملی مسکن در افق چهار ساله خود باعث گردش اقتصادی حدود بیش از 15 هزار میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان گردد.

وبلاگ پردازش هوشمند سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اشتغال افزون بر 16 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال افزون بر 16 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید