اقدامات کانون ثبت پتنت برای توسعه فناوری و حفظ مالکیت اختراعات

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، نماینده کانون ثبت پتنت ایران از حضور این کانون در کنفرانس شیمی - صنعت با رویکرد پساب و پسماند اطلاع داد و گفت: ما در این کنفرانس هدایت هایی را برای توسعه فناوری ها و حفظ مالکیت اختراعات ارائه می دهیم.

اقدامات کانون ثبت پتنت برای توسعه فناوری و حفظ مالکیت اختراعات

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، امیرحسین برنایی در نشست هم اندیشی کنفرانس شیمی- صنعت با رویکرد پساب و پسماند، با بیان اینکه حلقه گمگردیده میان بخش های صنعت و دانشگاهی وجود دارد، اضافه کرد: با برگزاری این کنفرانس در اسفندماه جاری برای اولین بار رویکرد جدیدی به بخش فناوری ایجاد می گردد که دغدغه بسیاری از صنایع است.

وی با تاکید بر اینکه صنایع خواستار ارائه فناوری های کاربردی از سوی دانشگاه ها هستند، ادامه داد: صنایع نیازمند فناوری های اثبات گردیده و کارآمد از سوی دانشگاه ها هستند؛ از این رو ما سال هاست که بحث تکراری ارتباط دانشگاه و صنعت را مطرح می کنیم.

برنایی، کانون ثبت پتنت را مرکزی برای ثبت اختراعات و یاری به تجاری سازی های فناوری مطرح کرد و ادامه داد: این کانون در کنفرانس شیمی نیز با رویکرد ارائه هدایت های لازم برای تجاری سازی فناوری ها حضور دارد.

نماینده کانون ثبت پتنت ایران درخصوص حضور این کانون در کنفرانس شیمی شرح داد: برخی از فناوری ها از سوی شرکت ها به سایر شرکت ها فروخته می گردد و شرکت های خریدار نیز درصدد توسعه این فناوری ها هستند. بر این اساس ما در این کنفرانس هدایت های لازم را برای حفظ مالکیت معنویت آن ها و انطباق این فناوری ها با استانداردهای جهان ارائه خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اقدامات کانون ثبت پتنت برای توسعه فناوری و حفظ مالکیت اختراعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات کانون ثبت پتنت برای توسعه فناوری و حفظ مالکیت اختراعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید