اولین گوشی اندرویدی جهان با دوربین دید در شب معرفی گردید

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، جدیدترین گوشی برند دوجی (Doogee) اولین اندرویدی مجهز به دوربین دید در شب جهان است. گوشی دوجی اس 96 پرو (Doogee S96 Pro) به تازگی رونمایی شده است و به زودی راهی بازارهای جهانی می گردد.

اولین گوشی اندرویدی جهان با دوربین دید در شب معرفی گردید

این گوشی علاوه بر اینکه سایر ویژگی های گوشی های دوجی مانند بدنه بسیار محکم و مقاومت و ضد آب و گرد و غبار را دارد؛ به یک دوربین 20 مگاپیکسلی با فناوری دید در شب مجهز شده است.

دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.8 است و دوربین 20 مگاپیکسلی دید در شب آن از لنز سونی IMX350 سود می برد که نسبت به نور بسیار حساس بوده و چهار چراغ اینفرارد و چهار چراغ LED دارد. در این دوربین از فناوری دید در شب دوربین های امنیتی رایج استفاده شده است.

دوربین سوم گوشی دوجی اس 96 پرو یک لنز اولتراواید 130 درجه با رزولوشن 8 مگاپیکسل است و شاهد یک دوربین چهارم ماکرو 2 مگاپیکسلی برای عکاسی از فاصله چهار سانتی متری سوژه هستیم.

مشخصات گوشی دوجی اس پرو 96

این گوشی خاص و منحصربه فرد برند چینی از پردازنده هیلو G90 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره مند است. افزون بر این، از سه اسلات برای استفاده از دو سیم کارت و یک کارت حافظه میکرو اس دی برخوردار است.

نمایشگر این گوشی 6.22 اینچ ال سی دی با رزولوشن 1520 در 720 مگاپیکسل است و در بالای آن یک سوراخ ناچ با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می بینیم.

دوجی اس 96 پرو پیروز به دریافت استانداردهای مقاومتی مانند IP69K و IP68 به همراه گواهی نامه MIL-STD 810G شده است. بدنه آن ترکیبی از فلز آلومینیوم و پلی کربنات است و به طور پیش فرض یک کاور محافظ گوشی دارد.

این گوشی تا عمق 5 متر زیر آب عملکردش را از دست نمی دهد و سالم می ماند. حتی در این عمق آب می توان با آن عکس گرفت. در عمق 1.5 متری آب هم می تواند تا 30 دقیقه دوام بیاورد.

از دیگر ویژگی های این گوشی، مقاومت در برابر دما و گرما است. در دماهای بسیار پایین یا بسیار بالا (منفی 55 تا مثبت 77 درجه سلسیوس) باز هم سالم می ماند و عملکرد عادی خود را دارد؛ اگر از ارتفاع 2 متری سقوط کند؛ بدون مشکل به کارش ادامه می دهد.

یک باتری 6350 میلی آمپر ساعتی روی آن نصب شده است تا بتواند یک روز کامل را شارژدهی کند. از شارژر 24 وات و شارژ بی سیم 10 وات استفاده می نماید. حسگر اثر انگشت دوجی اس 96 پرو روی لبه گوشی نصب شده و مجهز به سنسور تشخیص چهره هم هست.

این گوشی با قیمت 299 دلار و در رنگ های نارنجی، سبز و مشکی از آذر ماه وارد بازار می گردد. روی این گوشی اندروید 10 نصب شده است.

منبع

منبع: یک پزشک

به "اولین گوشی اندرویدی جهان با دوربین دید در شب معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی اندرویدی جهان با دوربین دید در شب معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید