تبدیل شرایط استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت تا خاتمه سال جاری

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت شرایط استخدامی ایثارگران مجموعه وزارت بهداشت پیگیری می گردد و تا سرانجام سال جاری تبدیل شرایط این افراد انجام خواهد شد.

تبدیل شرایط استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت تا خاتمه سال جاری

به گزارش وزارت بهداشت، بهروز رحیمی با بیان این مطلب اضافه کرد: با توجه به قانون بودجه 1400 بند د تبصره 20 درخصوص تبدیل شرایط ایثارگران که البته همواره مورد توجه وزارت بهداشت بوده است، متاسفانه این امر با توجه به نامه ارسالی سازمان مدیریت برنامه و بودجه در خصوص عدم استخدام و تبدیل شرایط ها در استان ها و تفسیر به رای این سازمان، کمی به چالش خورده بود که خوشبختانه این موضوع برطرف شد و در حال پیگیری تغییر شرایط استخدامی ایثارگران مجموعه وزارت بهداشت هستیم.

وی بعلاوه گفت: از مدت ها قبل مذاکرات بسیاری برای لغو و اصلاح این نامه با سازمان برنامه بودجه و فراکسیون ایثارگران در مجلس داشتیم هرچند که ما کارمان را متوقف نکرده بودیم و دانشگاه های علوم پزشکی درحال تبدیل شرایط کارکنان ایثارگر خود هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان این که جمعیتی بیش از50 هزار نفر از مجموعه وزارت بهداشت شامل این بخشنامه (تبدیل شرایط ایثارگران) می شدند، اضافه کرد: در کوشش هستیم که ان شاءالله تا خاتمه سال افرادی که مشمول این بخشنامه می شوند تبدیل شرایط شوند.

رحیمی بعلاوه گفت: گفتنی است که تبدیل شرایط این عزیزان در دانشگاه های علوم پزشکی سرعت بسیار زیادی گرفته است و گزینش نیز در انجام و تسریع کار این عزیزان بسیار کوشش می نماید و بعلاوه مجموعه مدیریت منابع انسانی ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه ها نیز در قالب کارگروه های تخصصی به سرعت در حال اجرا این امر هستند.

وی در خاتمه اضافه کرد: ان شاءالله تا خاتمه سال جاری تبدیل شرایط استخدامی ایثارگران مجموعه وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تبدیل شرایط استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت تا خاتمه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل شرایط استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت تا خاتمه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید