جریمه علی دایی، تراکتورسازی، مرزبان و مربی پدیده

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود در خصوص مسابقات لیگ برتر را صادر کرد.

جریمه علی دایی، تراکتورسازی، مرزبان و مربی پدیده

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص دیدار تیم های تراکتورسازی و پدیده شهر خودرو و همچنین دیدار نفت مسجد سلیمان و سایپا را به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه تیم های تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد در هفته بیست و دوم برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به دروازه بان تیم مقابل و داور بازی و همچنین پرتاب نارنجک رخ داد. این باشگاه به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پاترریک دی وایلد، مربی تیم تراکتورسازی به دلیل اعتراض شدید به داور به توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی روبرو شد.

داود فنایی، مربی تیم پدیده مشهد به دلیل اعتراض و توهین به داور به توبیخ کتبی محکوم و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محمدرضا ناصحی، بازیکن تیم پدیده مشهد نیز به دلیل اعتراض به داور و رفتار غیر ورزشی پس از پایان بازی که منجر به دریافت کارت زرد شد به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و سایپا برگزار و از سوی علی دایی، سرمربی تیم سایپا تخلفاتی مبنی بدرفتاری مقابل مقام رسمی بازی (داوری) رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

ساموئل سارفو، بازیکن تیم سایپا به دلیل بدرفتاری مقابل تیم حریف، به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیر ورزشی با توبیخ کتبی روبرو شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جریمه علی دایی، تراکتورسازی، مرزبان و مربی پدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه علی دایی، تراکتورسازی، مرزبان و مربی پدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید