خطیبی: از برترین های لیگ هستیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، سرمربی آلومینیوم اراک می گوید شاید تیمش گاهی نتوانسته امتیازهای لازم را کسب کند اما از نظر فوتبالی، از برترین تیم های لیگ برتر هستند.

خطیبی: از برترین های لیگ هستیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک عصر شنبه در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش با تیم فوتبال طرفدار اظهار کرد: همواره بازی ها در نیم فصل دوم فشرده و سخت تر می گردد. تیم ها برای قهرمانی، سهمیه و بقا در جدول کوشش می نمایند. اگر چه در چند هفته اخیر نوسان داشتیم، شرایط تیم ما خوب است. با این که فرصت کمی داشتیم، بازیکنانم در دو جلسه اخیر خوب تمرین کردند. یک اندازه به خاطر مصدومیت ها محتمل است که فردا تغییراتی داشته باشیم. سعی می کنیم مثل بازی های گذشته، اول فوتبال زیبایی بازی کنیم که مردم لذت ببرند و در ادامه نتایج را هم کسب کنیم. بعضا نتایج مورد نظر تیم نیست اما از لحاظ فوتبالی اعتقاد دارم که از برترین ها هستیم. فردا هم سعی می کنیم بازی خوبی انجام دهیم و در کنار آن سعی می کنیم در زمین خودمان امتیاز خوبی را کسب کنیم.

او درباره غایبان تیمش گفت: آقای رامتین سلیمان زاده مصدومیت کوچکی دارد که پزشکان تیم گفتند اگر بازی نکند، بهتر است. در این بازی به دلیل مصدومیت حضور ندارد. آقای نقی زاده هم مصدومیت داشتند که ان شاء الله از هفته بعد در اختیار تیم هستند. عباس یحیی بیگی هم مصدومیت طولانی خود را پشت سر گذاشته و هنوز در شرایط مسابقه نیست. امیر نوری هم دچار مسمومیت شده است. ان شاء الله بتوانیم فردا در کنار یک بازی خوب، امتیازهای لازم را کسب کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره رقیب تیمش در این ملاقات گفت: با یک تیم سخت کوش و دونده بازی داریم. در این چند هفته خوب عمل نموده است. در نیم فصل هم تقویت شده است. امیدوارم فردا در زمین خودمان بازی خوبی به نمایش بگذاریم و امتیازهای لازم را به دست بیاوریم.

او درباره فرایند گل خوردن تیمش در اواخر مسابقه و این که آیا تیمش دچار مشکل بدنی شده است گفت: متاسفانه ما مسائلی را رسانه ای نکردیم اما در نیم فصل هفت، هشت بازیکن ما به کرونا مبتلا شدند و نتوانستند تمرین نمایند و دچار افت بدنی شدند. خدا را شکر در بازی آخرمان شرایط خوب شد. مشکل خاصی نداریم و اگر بازیکنانم به کرونا مبتلا نشوند، مسئله ای نخواهیم داشت. اگر کرونا نباشد، مشکل بدنی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خطیبی: از برترین های لیگ هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: از برترین های لیگ هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید