سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان منصوب شد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، طی حکمی از سوی دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر محمد محمدی مسعودی به سمت سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان این سازمان منصوب شد.

سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ پردازش هوشمند، طی حکمی از سوی دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر محمد محمدی مسعودی به سمت سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان این سازمان منصوب شد.

دکتر داداش پور در این حکم انتصاب آورده است:

نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان منصوب می شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به برقراری عدالت و احقاق حقوق مظلومین بر اساس قوانین، احیای فرآیند های بورس به شکل هوشمند و هدفمندسازی فرصت های مطالعاتی بر اساس منافع و نیاز های کشور همت بگمارید.

از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.

رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین در نامه ای جداگانه از خدمات و تلاش های دکتر ابراهیم حاجی زاده مدیر کل سابق اداره کل بورس و اعزام دانشجویان قدردانی کرد.

دکتر مسعودی استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دانش آموخته دکترای مهندسی برق نانو الکترونیک از دانشگاه کنت کشور بلژیک می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید