محبی: پول به حساب هیئت کشتی کرمانشاه واریز نشد، از لیگ برتر انصراف دادیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، رئیس هیئت کشتی کرمانشاه گفت: پولی که قرار بود برای تیمداری و عقد قرارداد به هیئت کشتی پرداخت گردد واریز نشد و ما هم اعلام کردیم در لیگ شرکت نمی کنیم.

محبی: پول به حساب هیئت کشتی کرمانشاه واریز نشد، از لیگ برتر انصراف دادیم

محمدحسین محبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پردازش هوشمند با اعلام اینکه کرمانشاه از حضور در لیگ برتر آزاد انصراف داده است، گفت: شرایط مهیا نشد که در لیگ برتر شرکت کنیم. مسئله ای پیش آمده بود و انصراف دادیم. پولی که قرار بود برای تیمداری و عقد قرارداد به حساب هیئت کشتی واریز گردد، پرداخت نشد و ما هم اعلام کردیم که در لیگ شرکت نمی کنیم.

وی در مورد اینکه تکلیف کشتی گیران کرمانشاهی که قرار بود در تیم استان شان کشتی بگیرند، چه خواهد شد، تاکید نمود: ارشک و شیروان محبی و بهمن تیموری قرار است با تیم دیگری در لیگ شرکت نمایند. قبلاً هم با آنها صحبت شده بود که اگر کرمانشاه تیم ندهد، در ترکیب آن تیم باشند.

قهرمان سابق کشتی کرمانشاه در مورد اینکه پیش از این خبر داده بود این استان به نام پالایش و پخش در لیگ آزاد تیمداری می نماید، گفت: هر چه کوشش کردیم، نشد. واقعا حیف شد. استاندار و مدیرکل ورزش هم دنبال کار بودند اما متاسفانه حضور در لیگ ممکن نشد.

محبی گفت: به دنبال این هستیم که اگر کرونا اجازه برگزاری مسابقه را داد، میزبانی جام تختی، جام جهانی و یا مسابقه دیگری را برعهده بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محبی: پول به حساب هیئت کشتی کرمانشاه واریز نشد، از لیگ برتر انصراف دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: پول به حساب هیئت کشتی کرمانشاه واریز نشد، از لیگ برتر انصراف دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید