مشکل عجیب حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 به زودی رفع می گردد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، یک کاربر بریتانیایی اخیرا در خصوص گلکسی اس 10 خود متوجه یک مشکل مهم شده است. به گفته او، پس از اینکه یک محافظ صفحه نمایش 3 دلاری خریداری شده را بر روی نمایشگر قرار داده، همسر او بدون اینکه اثر انگشتش در گوشی ثبت شده باشد، به راحتی می تواند گوشی را آنلاک کند. گفتنی است که از همان ابتدا سامسونگ در خصوص سازگاری پایین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی با بسیاری از محافظ های صفحه نمایش هشدار داده بود.

مشکل عجیب حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 به زودی رفع می گردد

سامسونگ در ابتدا در خصوص این ادعا گفته که مشغول آنالیز این موضوع است و در همین حین به کاربران توصیه نموده که از محافظ های نمایشگر رسمی سامسونگ بهره ببرند. حالا، این شرکت کره ای اعلام نموده که به زودی یک وصله نرم افزاری برای اصلاح این مشکل منتشر می نماید. با وجود اینکه حسگر اثر انگشت مبتنی بر فراصوت نسبت به تکنولوژی اپتیکال دقت و امنیت بیشتری دارد، دقیقا معلوم نیست چرا چنین مسئله ای پدید آمده و آیا فقط این محافظ صفحه نمایش این مشکل را ایجاد می نماید؟

از آنجایی که سامسونگ تاریخ ارائه این وصله نرم افزاری را اعلام ننموده، کاربران گلکسی اس 10 که از محافظ های نمایشگر غیر رسمی استفاده می نمایند، بهتر است به جای حسگر اثر انگشت، از روش های جایگزین مانند الگو یا رمز عبور مبتنی بر حروف الفبا بهره ببرند. در این بین باید به امنیت پایین سیستم تشخیص چهره این گوشی اشاره کنیم که بهره گیری از آن اصلا توصیه نمی گردد.

منبع: GSM Arena

عدم سازگاری

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشکل عجیب حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 به زودی رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل عجیب حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 به زودی رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید