معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، آشنایی با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس | Business class Air France

امروز می خواهیم که پرواز بیزینیس کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس (Business class Air France) را به شما معرفی نماییم. همانطور که حدس می زنید این کلاس پروازی یکی از برترین بیزینس کلاس های دنیا و صنعت هواپیمایی دنیا است. در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر مختصری از تاریخچه و بعلاوه خدمات این پرواز بیزینس کلاس این شرکت که متعلق به کشور فرانسه است را آنالیز نماییم. با ما در خبرنگاران همراه باشید.

معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس

مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی ایر فرانس

ابتدا می خواهیم درباره تاریخچه شرکت هواپیمایی ایر فرانس با شما صحبت نماییم. شرکت هواپیمایی ایر فرانس در سال 1933 میلادی درکشور فرانسه تاسیس شد. این شرکت هواپمایی معروف فرانسوی که دفتر مرکزی آن در شهر ترامبله ان فرانس و در شمال فرانسه واقع شده است در طی زمان تبدیل به یکی از شرکت های تابعه ایر فرانس کی ال ام محسوب شد.

در واقع این شرکت فرانسوی در طی زمانی با شرکت هواپیمایی هلندی معروفی به نام کی ال ام ادغام شد و شرکت هواپیمایی ایرفرانس کی ال ام را تشکیل دادند. شرکت هواپیمایی ایر فرانس در سال 2013 میلادی به 36 مقصد مختلف داخلی در کشور فرانسه و 168 مقصد بین المللی و خارجی در 93 کشور در سراسر جهان پرواز مستقیم دارد.

این شرکت در ایران هم پروازهای ورودی و خروجی دارد. این شرکت هواپیمایی در سال 2015 در کل نزدیک به 47 میلیون تن مسافر را در سراسر جهان به هر کجایی که مقصد داشت، جا به جا کرده است. فرودگاهی که مرکز اصلی پرواز های این شرکت هواپیمایی فرانسوی است، فرودگاه بین المللی شارل دوگل (Charles de Gaulle Airport) شهر پاریس، مرکز فرانسه است.

البته ناگفته نماند که فرودگاه های دیگری هم در کشور فرانسه هستند که به عنوان مقاصد ثانویه این شرکت هواپیمایی محسوب می شوند. این فرودگاه ها عبارتند از: فرودگاه نیس کوت دازور، فرودگاه مارسی پروانس، فرودگاه لیون- سینت اگزوپری، فرودگاه تولوز- بلانیاک و در آخر فرودگاه بوردو- مریگناک که همگی همانطور که گفتیم در خاک فرانسه هستند.

در حال حاضر شرکت هواپیمایی ایر فرانس یبکی از اعضای اصلی، موسسس و کلیدی اتحادیه هوایی جهانی اسکای تیم است. فرودگاه شارل دوگل پاریس که قطب میان قاره ای و بزرگ ترین قطب ایر فرانس شناخته می گردد، روزانه به 335 مقصد، پروازهای خروجی دارد. ایر فرانس به وسیله فرودگاه مارسی پروانس نیز که جدیدترین قطب پروازی منتخب شرکت هواپیمایی ایرفرانس است، روزانه به 30 مقصد در اروپا، آفریقا و فرانسه پروازهای شرکت هواپیمایی ایر فرانس را انجام می دهد.

از جمله یکی از افتخارات بی شمار شرکت هواپیمایی ایر فرانس این است که در سال 2004 میلادی با انجام بیشترین تعداد پرواز، به عنوان بزرگ ترین شرکت هواپیمایی اروپایی معرفی گردید. طبق آمار رسمی که از این شرکت هواپیمایی به تازگی منتشر شده است، در سال 2011 شرکت هواپیمایی فرانسوی ایر فرانس به بیش از 90 مقصد مختلف در اقصی نقاط جهان پرواز داشته است.

در حال حاضر پروازهای روزانه این شرکت در 24 ساعت حدود 800 پرواز است که در مقابل آمار های پرواز روزانه بسیاری از شرکت های هواپیمایی در جهان، آماری بسیار زیاد و قابل توجهی است و بعلاوه به سختی دست یافتنی می باشد. اگر بخواهیم از ناوگان هوایی این شرکت برابی شما بگوییم، این شرکت هواپیمایی دارای انواع جت های مسافربری بوئینگ و جت های بزرگ ایرباس که همگی از نوع پهن پیکر هستند، می باشد.

شرکت هواپیمای ایرفرانس دارای شرکت های هواپیمایی تابعه نیز هست. از جمله شرکت های زیر مجموعه ایر فرانس، شرکت هواپیمایی هوپ (HOP!) است. این شرکت هواپیمایی، پروازهای داخلی و درون قاره اروپای شرکت هواپیمایی ایر فرانس را انجام می دهد.

کلاس های پروازی ایر فرانس به چهار کلاس پروازی مختلف: فرست کلاس یا لا پریمیر (La Première)، پروازهای بیزینس کلاس، کلاس های پرمیوم اکونومی و در نهایت کلاس پروازی اکونومی تقسیم می گردد که همانطور که می دانید و قابل پیش بینی، در این مطلب می خواهیم درباره پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس صحبت نماییم.

پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس

به اصل موضوع یعنی پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس می پردازیم. از امکانات پرواز بیزینس کلاس این شرکت هواپیمایی می توان خیلی سریع و راحت به شاخص ترین آن ها یعنی؛ جایگاه های تخت خواب شو و مانیتورهای 16 اینچی مخصوص برای هر مسافر که به 12 زبان زنده جهان برنامه های متنوع پخش می کنند، اشاره نمود.

دراین کلاس پروازی به دلیل رقابت بین خطوط مختلف هواپیمایی علی الخصوص در این کلاس پروازی که بسیار مورد استفاده تجار و بازرگانان است، در حال حاضر خدمات بسیار خوب و مناسبی به مسافران این کلاس پروازی ارائه داده می گردد. در این پروازها لگ روم جایگاه ها بسیار مناسب است و هرگونه امکان خستگی درحالت عادی پرواز را برای مسافران برقرار می کند. از دیگر قابلیت های جایگاه های این پرواز تبدیل به تخت خواب منعطف و راحت، پورت های مختلف برای اتصال به لوازم الکترونیکی و موبایل و بعلاوه قابلیت اتصال بلوتوثی را دارند، می باشد.

در بخش های بالاتر گفتیم که یکی از نقاط قوت این ایرلاین همچون ایرلاین های دیگر کترینگ آن و منوهای غذاییش است. علاوه بر این که غذاهای این شرکت هواپیمایی برای همه مسافران با کیفیت بسیار بالایی تهیه می گردد اما کیفیت غذاهای بین المللی این ایرلاین از جمله امکاناتی است که در این کلاس پروازی زبانزد در همه جهان است.

آشپزهای این کترینگ اروپایی یکی از برترین آشپزهای جهان هستند و برای پخت غذاهای این ایرلاین از برترین و با کیفیت ترین مواد غذایی موجود در تمامی جهان استفاده می کنند. خدمه پروازی بیزنس کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس نیز از برترین های این شرکت هستند که دراین قسمت به ارائه خدمات به مسافران می پردازند.

در هر لحظه از پرواز در هر هنگامی برای مسافران دردسترس هستند. می توان گفت که مسافرانی که قصد پرواز با پروازهای بیزینس کلاس را دارند اغلب از گزینه پروازهای بیزنیس کلاس شرکت هواپیمایی ایرفرانس را به عنوان یکی از گزینه های حتمی خود حساب می آورند.

منبع: الی گشت

به "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی ایر فرانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید