نظام سطح بندی دانشگاه ها لغو شد

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم گفت: به دلیل چالش هایی که نظام سطح بندی دانشگاه ها ایجاد نموده بود، با دستور وزیر علوم این نظام حذف و نظام رتبه بندی جایگزین نظام سطح بندی شد.

نظام سطح بندی دانشگاه ها لغو شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ پردازش هوشمند، آخرین نوبت سطح بندی دانشگاه ها در آبان 96 صورت گرفته بود و قرار بود در آبان ماه 98 نتایج سطح بندی جدید دانشگاه ها اعلام گردد.

در این رابطه قرار بود در جلسه کارگروه سطح بندی دانشگاه ها با حضور معاون آموزشی وزارت علوم درباره معیارهای سطح بندی تصمیم گیری گردد.

در پیگیری این وعده، محمدرضا آهنچیان مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای اعلام کرد که با توجه به بعضی از چالش هایی که نظام سطح بندی ایجاد نموده است از این نظام استفاده نگردد و پیشنهاد کرد که نظام را از سطح بندی به رتبه بندی تغییر دهیم.

*مطالعات نظام رتبه بندی شروع شد

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: در نتیجه هم اکنون دیگر نظام سطح بندی نداریم و مطالعات نظام رتبه بندی شروع شده است.

آهنچیان توضیح داد: به عبارتی وعده ای که در این باره داده بودم مربوط به زمانی بود که آقای غلامی این ابلاغیه را صادر ننموده بودند و هنوز نظام سطح بندی در دستور کار وزارت علوم بود.

وی اعلام کرد: این نامه مربوط به سه ماه قبل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نظام سطح بندی دانشگاه ها لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام سطح بندی دانشگاه ها لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید