هزینه هنگفت فیس بوک برای خرید استارتاپ Kustomer

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، فیسبوک روز دوشنبه گفت که استارتاپ Kustomer، فعال در زمینه ارائه سرویس های ارتباط با مشتریان را خریداری نموده است.

هزینه هنگفت فیس بوک برای خرید استارتاپ Kustomer

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند به نقل از دیجیاتو،فیسبوک روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای خبر خرید استارتاپ Kustomer را اظهار داشت. مبلغ این قرارداد به شکل رسمی فاش نشده، اما منابع نزدیک ارزش آن را 1 میلیارد دلار اعلام نموده اند. ارزش استارتاپ Kustomer تقریباً 710 میلیون دلار تخمین زده شده است.

Kustomer به کسب و کارها اجازه می دهد تا گفتگوهای خود با مشتریان از چند کانال ارتباطی را در یک صفحه داشته باشند. همچنین به یاری این استارتاپ می توان بعضی از پاسخ ها به مشتریان احتمالی را به شکل اتوماتیک ارسال کرد. این استارتاپ در گذشته نیز با فیسبوک همکاری نموده و هم اکنون بعضی از خدمات خود را به وسیله فیسبوک مسنجر و اینستاگرام ارائه می نماید.

تصاحب Kustomer به فیسبوک یاری می نماید تا قابلیت های سرویس واتس اپ بیزینس را گسترش دهد. بسیاری از شرکت ها در دوران کرونا از این پیغام رسان برای پاسخ دادن به درخواست های مشتریان استفاده می نمایند. بیش از 175 میلیون نفر روزانه از واتس اپ برای برقراری ارتباط با کسب و کارها استفاده می نمایند، بنابراین ارتقا قابلیت مدیریت ارتباط با مشتری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

فیسبوک سیاست جدیدی در پیش گرفته که مارک زاکربرگ آن را تجارت اجتماعی نامگذاری نموده و تصاحب Kustomer نیز در ادامه همین سیاست صورت گرفته است. فیسبوک در همین رابطه اردیبهشت ماه سال جاری از قابلیت Shops رونمایی کرد که به کسب و کارها اجازه می دهد در اینستاگرام و فیسبوک فروشگاه آنلاین راه اندازی نمایند.

فیسبوک که ارزش بازار آن بیش از 790 میلیارد دلار است، تا به امروز بیش از 100 شرکت را تصاحب نموده است. این شبکه اجتماعی اخیراً پلتفرم Giphy را که نوعی موتور جستجو برای فایل های گیف به شمار می رود با پرداخت 400 میلیون دلار خرید.

منبع: جام جم آنلاین

به "هزینه هنگفت فیس بوک برای خرید استارتاپ Kustomer" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه هنگفت فیس بوک برای خرید استارتاپ Kustomer"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید