کاپوت را بزن بالا!

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، فورد F-150 رپتور جدید سوم فوریه معرفی می شود و رم از حضور یک رقیب جدی برای TRX خیلی نگران به نظر نمی رسد. این شرکت در شبکه های مجازی فورد را به چالش کشیده و به فورد گفته تا کاپوت پیکاپ پرفورمنس خود را بالا بزند تا ببینیم نیروگاه این خودرو چه چیزی در چنته دارد.

کاپوت را بزن بالا!

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، حداقل از نظر حجم، TRX پیروز میدان است و پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری آن در برابر پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری فورد رپتور بسیار پرحجم تر می باشد. رم همچنین قدرت 702 اسب بخاری دارد و اگرچه قدرت تولیدی پیکاپ فورد اعلام نشده اما احتمالاً خروجی آن خیلی بیشتر از قدرت 450 اسبی نسل پیشین رپتور نخواهد بود.

ما هنوز نمی دانیم رپتور جدید از چه گیربکسی استفاده خواهد کرد اما احتمالاً همچون نسل پیشین دارای گیربکس 10 سرعته اتوماتیک خواهد بود. TRX نیز به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز است.

با توجه به اطلاعاتی که در دست است به نظر می رسد رم TRX در خط مستقیم پرفورمنس بهتری خواهد داشت و شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 4.5 ثانیه ای آن کاملاً هیجان انگیز است. نسل پیشین رپتور شتاب 6 ثانیه ای داشته است. احتمالاً عملکرد نسل جدید این پیکاپ اندکی بهتر خواهد بود.

اما نکته جالب در بخش آفرود خواهد بود. نسل پیشین رپتور تکنولوژی های زیادی همچون کروز کنترل آفرود داشته است. این خودرو همچنین به دامپرهای تطبیقی مجهز بوده است.

TRX نیز دست و پا بسته نیست. این خودرو دارای شوک های تطبیقی بلک هاوک E2 می باشد و این سیستم همانند رپتور می تواند پرواز کردن خودرو از روی تپه ها را تشخیص دهد.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

به "کاپوت را بزن بالا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپوت را بزن بالا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید