موسیقی

خانه اپرای سیدنی؛ جاذبه دیدنی و معروف استرالیا

خانه اپرای سیدنی (Sydney Opera House) یکی از زیباترین مراکز هنرهای نمایشی در دنیا است و از طرف سازمان یونسکو به عنوان یک میراث دنیای معین شده است.

18 آبان 1401

این مرد هرگز شما را دوست ندارد؟

مردی که دوستتان دارد، برای شادمانی شما هرکاری می نماید. اما زمانی که او دیگر به شما علاقه ای نداشته باشد، از حمایت و شادمان کردن شما دست می کشد.

21 شهریور 1401

کنسرت رایگان در برج میلاد

خبرنگاران : مدیرعامل برج میلاد از شروع جشنواره تابستانی برج میلاد با اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در این مجموعه گردشگری و تفریحی اطلاع داد و گفت: این دوره از جشنواره تابستانی همزمان با شروع دهه ولایت و اجرای کنسرت رایگان برای شهروندان برگزار...

3 مرداد 1401

7 روش ساده برای مراقبت از مو (مخصوص آقایان)

موها به صور میانه حدود 1.5 سانت در ماه یا 15 سانت در سال رشد می نمایند. این در صورتی است که شما تبلیغات بسیار زیادی از محصولات مختلف را می بینید که ادعا می نمایند با مصرف این محصولات رشد موهای شما بیش از میزان میانه خواهد بود! اما ما باید این واقعیت را به شما...

22 تیر 1401

9 روش هوشمندانه برای استفاده دوباره از گوشی های اندرویدی قدیمی

گوشی قدیمی اندرویدی شما می تواند به یک دوربین امنیتی خانگی، دستگاه ذخیره سازی عکس یا حتی به یک Nintendo Game Boy تبدیل گردد.

12 تیر 1401

معرفی وین ، لذت سفر به شهر رویاها در اتریش

وین از برترین شهرهای جهان، شهر موسیقی و هنر، مرکز زیبای اتریش و نشان دهنده تاریخ غنی این کشور است.

2 اردیبهشت 1401

با سنت های خاص کریسمس در آلمان آشنا شوید

آلمانی ها مثل سایر کشورهای مسیحی، سنت های خاص خود را برای کریسمس دارند که تزیین درخت کریسمس، شیرینی ها و غذاهای لذیذ و بازارهای کریسمس بخشی جدانشدنی از آن است.

1 اردیبهشت 1401

راه هایی جهت بهبود سلامت روان

برترین راه های بهبود سلامت روان شامل انجام تمریناتی است که ترکیبی از هم تمرینات روحی و هم جسمی باشد..

22 مهر 1400

بازی سازها از نهاد حمایتی شان فاصله گرفتند

یک بازی ساز با انتقاد از فضای برخورد بنیاد ملی بازی های رایانه ای به اسم نهاد حمایتی از بازی سازان، گفت: بنیاد فاصله ای با بازی سازها ایجاد نموده و تلاشی برای تعامل با آنها ندارد و فاصله ای که بازی سازها با خود و نهاد حمایتی شان می بینند، خیلی عجیب است.

25 تیر 1400

آشنایی با سوغات رنگارنگ و متنوع یونان

با وجود صنایع دستی و سنتی متنوع یونان که تا امروز رواج دارد، سوغاتی هایی جذاب تر از مگنت های یخچال معمول و مجسمه پارتنون می توان خریداری کرد به طوری که باید نگران جا شدن سوغاتی ها در چمدان خود باشید. در این مطلب با بهترین سوغاتی های یونان آشنا می شوید.

17 خرداد 1400

معرفی سبک های گیتار

گیتار دارای سبک های متفاوتی است که هر کدام ویژگی ها و تکنیک های مخصوص خود را دارد. از جمله سبک های گیتار پر مخاطب و اصلی آن می توان سبک های فلامنکو، پاپ و کلاسیک را نام برد.

21 اسفند 1399

30 متن کوتاه در خصوص کودک درون؛ جملاتی زیبا و خواندنی

کودک درون مبحثی مهم در روانشناسی است که در درمان رفتار های بسیاری از ناهنجاری های به جا مانده از زمان بچگی، یاری می نماید. همچنین بسیاری از بزرگان و افراد معروف نیز به این بحث پرداخته اند و جملات زیبایی درباره آن گفته اند. برای شاد بودن و دوری از مشغلات...

2 آبان 1399

دریاچه لوسرن؛زیباترین دریاچه سوئیس

این منطقه بازمانده ای از یک فلات بوده که هنوز تحت تأثیر آب و هوای معتدل دریاچه است. اگر می خواهید یک گشت دریایی در مسافرت خود به اروپا داشته باشید، دریاچه لوسرن را انتخاب کنید. تور کروز همراه با پنج کشتی بخار و پانزده کشتی سالون موتور (Salon Motor) از برجسته...

18 تیر 1399

کلیسای سَکرِه کُر در فرانسه

کلیسا بر بالای تپه مونتمار ساخته شد که از روزگاران قدیم محلی برای عبادت و نیایش بوده است. امروزه از کلیسا استفاده های فرهنگی زیادی نیز می شود.

30 خرداد 1399

نکات تغذیه ای ساده برای افزایش وزن

فایده امتحان کردن یک روش ناسالم برای افزایش وزن چیست؟ به خاطر داشته باشید، سلامت شما گران بهاست. پس، بهترین کار این است که شیوه های طبیعی را انتخاب نمایید.

17 فروردین 1399

جشنواره فیلم فجر برای دانش آموزان مازندرانی رایگان شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: تماشای فیلم های سی و هشتمین دوره جشنواره فجر در سینما برای دانش آموزان رایگان است.

2 فروردین 1399

معرفی برترین بازی های ویدئویی دهه گذشته

در این گزارش به معرفی بازی های ویدئویی برتر در 10 سال میلادی گذشته خواهیم پرداخت.

6 اسفند 1398

آغاز کنسرت ها پس از 2 ماه تعطیلی

برگزاری کنسرت ها که از دهم شهریور با آغاز ایام محرم و صفر به مدت تقریبا دو ماه متوقف شده بود، از هشتم آبان در سراسر ایران از سر گرفته می شود.

27 آذر 1398

فصل مناسب سفر به قونیه چه زمانی است؟

شهر قونیه، شهر عشق و عرفان، یکی از قدیمی ترین و عرفانی ترین شهرهای ترکیه است. قونیه در ترکیه به شهر صوفی شهرت دارد. آیین صوفیگری در شهرقونیه زنده نگه داشته شده. شهر قونیه آب وهوای معمولی مدیترانه ای دارد؛ به این معنی که تابستان هایش گرم و زمستان های آن...

13 آبان 1398

مهمانسراهای دولتی خراسان شمالی، حق پذیرش مسافر آزاد ندارند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به این که مهمانسراهای دولتی فقط مجاز به پذیرش کارکنان خود هستند، گفت: باید با نهاد و دستگاه هایی که به غیر کارکنان خود خدمات و اقامت می دهند، برخورد شود.

10 آبان 1398
تعداد: (27)