گرشاسبی: اگر ارزیابی باشد هر مدیری جرأت نمی کند به ورزش بیاید، از فرکی لیست و برنامه خواستیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان گفت: وقتی کار مدیران ارزیابی گردد هر کسی خارج از ورزش به خودش اجازه نمی دهد به ورزش بیاید.

گرشاسبی: اگر ارزیابی باشد هر مدیری جرأت نمی کند به ورزش بیاید، از فرکی لیست و برنامه خواستیم

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، حمیدرضا گرشاسبی رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان درباره حضورش در این باشگاه گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از مدیران شرکت ایران خودرو داشته باشم. به من و آقای علیرضا رحیمی که اسطوره ورزش، فوتبال و مدیریت است فرصت داده شده تا در کنار هم به باشگاه پیکان یاری کنیم.

وی درباره برنامه هایش برای باشگاه پیکان گفت: پیش از این مدیرکل ورزش استان بودم و همه باشگاه ها را تحت پوشش داشتیم و شناخت داریم. الان هم آمدیم برای یاری و انشالله بتوانیم از این حداقل ها حداکثر استفاده را داشته باشیم. همین امروز به اتفاق آقای رحیمی نخستین جلسه را با بازیکنان فوتبال خواهیم داشت تا حرف هایشان را بشنویم و نظرات خودمان را هم بگوییم. از فرکی درخواست کردیم لیستش را ارائه دهد تا باشگاه پیکان با شرایط بهتری نیم فصل دوم را آغاز کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان در مورد نوساناتی که در نتایج این تیم وجود دارد، گفت: یکی از مباحث مان همین موضوع است. بحث قراردادها در باشگاه پیکان با باشگاه های مطرح دیگر خیلی متفاوت است. سقف قراردادها پایین تر است، ولی می گردد ایجاد انگیزه کرد و برنامه ریزی کنیم تا به رده های بالاتر بیاییم. نه تنها در فوتبال بلکه در والیبال هم به دنبال این کار هستیم. در رشته های دیگر هم و به خصوص یک برنامه ریزی ویژه در ورزش کارگری و خانواده بزرگ ایران خودرو داریم.

گرشاسبی درباره پیشنهاداتی که بعضی بازیکنان پیکان از سوی سایر تیم ها دارند، توضیح داد: اول باید برنامه آقای فرکی را ببینیم و در جلسه هیئت مدیره آنالیز کنیم و ببینیم به چه شکلی است. بازیکنی که دلش از جایی کنده شد قطعا نمی گردد به زور دل او را همراه کرد. برنامه ما این است که در نیم فصل دوم صندلی پیکان در جدول خیلی بهتر از صندلیی باشد که الان واقع شده است.

وی در مورد بازی های عقب افتاده پیکان در لیگ و مسائلی که برای این تیم بوجود آمده، گفت: زمانی که هیئت مدیره پرسپولیس را تحویل گرفتیم تیم در صندلی شانزدهم جدول بود و همه ما را از حضور در پرسپولیس منع می کردند. خدا یاری کرد و تیم را از لحاظ روحی و روانی درست کردیم. یکی از هنرهای ما باید این باشد که برای بچه ها جا بیندازیم تا در شرایط سخت کار نمایند و بهترین بازدهی را داشته باشند و دنبال بهانه جویی نباشیم. منِ مدیر اگر بهانه گیر باشم این موضوع به بازیکنان و کادرفنی هم تزریق می گردد. باید بپذیریم که شرایط این طور است. در پرسپولیس خیلی روان و راحت مسائل را حل و بدهی ها را پرداخت کردیم اما تحریم ها ما را با مشکل روبرو کرد. الان در تحریم های ظالمانه هستیم و کمبود سخت افزاری داریم، باید هنر ما این باشد تا در کمبود و سختی بهره وری بیشتری داشتیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان در مورد این موضوع که با توجه به تحریم ها و مسائلی که برای پرداخت پول بازیکنان و مربیان خارجی ها وجود دارد، چه پیشنهادی برای این شرایط دارد، گفت: متاسفانه دخالت ها زیاد است، این همه سال این کارها انجام می شد و ما خودمان هم انجام می دادیم ولی الان دست زیاد شده و همه دخالت می نمایند، متاسفانه خودمان هم دخیل شان می کنیم. وزارت امور خارجه و سفیر و ... را به داخل کار می آوریم، در صورتی که راه چاره ورزشی دارد. خودمان شلوغ و حساس می کنیم و در آخر نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم.

گرشاسبی در مورد اینکه کالدرون هم گفته اگر پولش را نگیرد ممکن است از ایران برود، گفت: با وجود مسائل قبلا هم پول آقای برانکو را تبدیل به یورو نموده بودند و می توانستند به او تحویل بدهند ولی بعد از آن چه اتفاقی افتاده نمی دانم. هر مسئله ای که پیش می آید خودمان مقصر هستیم. من که به عنوان مدیر در پرسپولیس بودم، بعد از رفتنم از این باشگاه باید بازخواست شوم که از ابتدا تا انتهای کارم در این باشگاه که چه کاری نموده ام. وقتی کار به این شکل است همه از هر دستگاه و ارگانی به خودشان جرأت می دهند که بیایند مدیر ورزشی شوند. وقتی کار مدیران ارزیابی گردد هر کسی خارج از ورزش به خودش اجازه نمی دهد به ورزش بیاید. خودمان مقصر هستیم و ورزش مظلوم واقع شده که ما کار را بلد نیستیم و سر جایمان قرار نداریم و آسیب زدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گرشاسبی: اگر ارزیابی باشد هر مدیری جرأت نمی کند به ورزش بیاید، از فرکی لیست و برنامه خواستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: اگر ارزیابی باشد هر مدیری جرأت نمی کند به ورزش بیاید، از فرکی لیست و برنامه خواستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید