4 هزار آمریکایی در 24 ساعت قربانی کرونا شدند

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، جدیدترین آمار منتشر شده نشان می دهد که موارد فوتی های روزانه مرتبط با کرونا در آمریکا رکورد جدیدی را به ثبت رساند و دست کم سه هزار و 896 آمریکایی در 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

4 هزار آمریکایی در 24 ساعت قربانی کرونا شدند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پردازش هوشمند، طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، در 24 ساعت گذشته دست کم سه هزار و 896 نفر در سراسر آمریکا جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند و مجموع قربانیان این ویروس در ایالات متحده به 864 هزار و 564 نفر افزایش یافت.

بنا بر گزارش خبرگزاری بی ان او هلند، این آمار و ارقام بعلاوه نشان می دهد که رقم سه هزار و 896 فوتی در سراسر آمریکا ظرف شبانه روز گذشته بالاترین رقم مرگ و میر مرتبط با کرونا در سراسر آمریکا از ژانویه 2021 تا به امروز محسوب می گردد.

این آمار و ارقام بعلاوه نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، دست کم 815 هزار و 831 نفر در سراسر آمریکا به ویروس کووید-19 مبتلا شدند و مجموع مبتلایان به این ویروس مرگبار را در سراسر آمریکا به 70 میلیون و 210 هزار و 920 رسانده است.

بر اساس این گزارش، در شبانه روز گذشته، 156 هزار و 744 نفر در سراسر آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا بستری شدند که 26 هزار و 443 نفر از آن ها به بخش مراقبت های ویژه انتقال یافته اند.

چندی پیش وبگاه یونایتد پرس اینترنشنال گزارش کرد که همزمان با افزایش موارد ابتلا به سویه اومیکرون کرونا در آمریکا، 83 درصد ظرفیت تخت های بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های این کشور اشغال شده اند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز اخیراً با اشاره به فرایند صعودی ابتلا به کرونا و فوتی های این ویروس در ایالات متحده گزارش کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با وعده شکست ویروس کرونا به وسیله واکسیناسیون گسترده در سراسر آمریکا وارد کاخ سفید شد اما همه چیز طبق برنامه پیش نرفت.

بر اساس تازه ترین آمار، پنج میلیون آمریکایی شاغل به دلیل شیوع کرونای اومیکرون خانه نشین شده اند و این مسئله تهدید جدیدی برای بهبود شرایط مالی آمریکاست.

وبگاه بیزینس اینسایدر نیز گزار کرد که میلیون ها آمریکایی در حالی خانه نشین شده اند که موارد ابتلا به اومیکرون در سراسر این کشور در حال افزایش است. بر اساس برآوردهای اندرو هانتر اقتصاددان ارشد آمریکا در موسسه کپیتال اکونومیکس، بیش از دو درصد از نیروی کار ایالات متحده در قرنطینه است.

از طرف دیگرف روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نیز گزارش نموده است که افزایش بی سابقه موارد بستری بچه ها در بیمارستان در میانه شیوع سویه اومیکرون در آمریکا و انگلیس در حالی است که پزشکان معتقدند دلیل آن نه شدیدتر بودن بیماری بلکه مسری تر بودن این سویه است.

طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز تا به امروز 346 میلیون و 678 هزار و 153 نفر از مردم سراسر دنیا به ویروس کرونا آلوده شده اند و از آن میان پنج میلیون و 586 هزار و 392 نفر جان خود را از دست داده اند و آمریکا همچنان در صدر کشورهای دنیا با بیشترین آمار مبتلایان به و قربانیان ویروس کرونا واقع شده است.

وبگاه ورلد اُ میترز نیز گزارش نموده است که تا به امروز 71 میلیون و 903 هزار و 731 نفر از مردم سراسر ایالات متحده به ویروس کرونا آلوده شده اند و 887 هزار و 643 نفر از آن ها جان خود را از دست داده اند و هند با 38 میلیون و 903 هزار و 731 موارد مبتلا و 488 هزار و 911 مورد فوتی و برزیل با 23 میلیون و 757 هزار و 741 مورد ابتلا و 622 هزار و 647 مورد فوتی در رده دوم و سوم کشورهای دنیا با بیشترین موارد ابتلا به کرونا قرار دارند.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "4 هزار آمریکایی در 24 ساعت قربانی کرونا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 هزار آمریکایی در 24 ساعت قربانی کرونا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید