6514 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی البرز

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، 6514 میلیارد تومان سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال شهرک های صنعتی البرز اجرا شده است.

6514 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی البرز

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان این مطلب در گفت وگو با وبلاگ پردازش هوشمند گفت: در حال حاضر با مشارکت سرمایه گذاران 1500 واحد فراوریی و صنعتی جدید در دست ساخت است که با راه اندازی آنها در سال های آینده جهش خوبی در عرصه فراوری و اشتغال استان به وجود می آید.

محمد امین فرشی اضافه نمود: هنوز تعداد زیادی از واحدهای فراوریی و صنعتی استان البرز به علل مختلف از جمله مشکل نقدینگی دچار رکود هستند که کوشش می کنیم با استفاده از ظرفیت های قانونی آنها را به چرخه فراوری بازگردانیم

وی با تاکید بر تسهیل حضور سرمایه گذاران در رونق بخشی و احیای واحدهای صنعتی اضافه نمود: تسهیل در امور مربوط به متقاضیان وسرمایه گذاران، توسعه و تکمیل زیرساخت ها، رصد و پایش روزانه وضعیت واحد های صنعتی با هدف شناسایی مسائل و کوشش برای برطرف آنها در دستور کار قراردارد. اکنون نیز بسترلازم برای استقرار واحدهای صنعتی جدیدوجذب سرمایه گذاران درشهرکها و نواحی صنعتی استان البرز فراهم است و کارشناسان شرکت شهرکهای صنعتی با هدف گره گشایی در مسائل صنایع و تسریع در سرمایه گذاری جدید در شهرکهای صنعتی استان استقرار دارند.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری البرز نیز می گوید: البرز با داشتن شهرک های صنعتی فراوان به عنوان یکی ازقطبهای صنعتی کشور مطرح است که یاری به رونق و ادامه فعالیت آنها می تواند باعث اشتغال بسیاری از البرزنشینان این استان مهاجرپذیرشود.جهانگیر شاهمرادی با اشاره به این که 12 شهرک صنعتی دراستان وجود دارد می افزاید:7 شهرک صنعتی البرز به صورت صددرصد خصوصی اداره می شوند و برای بیش از 50 هزار نفر اشتغال ایجاد نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "6514 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6514 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید