راهنمای سفر

هدایت برای گرفتن ویزای توریستی کانادا

به دلایل شرایط امنیتی و قانون هایی که کشور کانادا اعمال نموده است گرفتن ویزای توریستی آن به هیچ عنوان ساده نیست.

7 آذر 1401

معرفی هتل 4 ستاره دیوان اکسپرس در باکو

هتل دیوان اکسپرس باکو | Divan Express Bakuبا 7 دقیقه پیاده روی از مرکز فرهنگی حیدر علی اف به این هتل 4 ستاره می رسید. بنابراین باید گفت که هتل دیوان اکسپرس باکو Divan Express Baku با قرارگیری در مرکز باکو، از موقعیت عالی برای اقامت برخوردار است. اگر 15 دقیقه پیاده روی کنید،...

31 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 5 ستاره جی دبلیو مریوت در پکن

هتل جی دبلیو مریوت پکن | Nagoa Grande Hotelیکی از شعبه های سری هتل های مریوت، هتل جی دبلیو مریوت پکن است که در بخشی از منطقه مرکزی چین (China Central Place) که یکی از مهم ترین محله های تجاری و اداری می باشد، واقع شده است. امکانات بسیاری از جمله استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی،...

4 اردیبهشت 1401

سفر 2 روزه به موناکو

موناکو به عنوان دومین کشور کوچک دنیا، از گردشگران بسیاری در دل فرانسه پذیرایی می نماید. با برنامه سفر 2 روزه به موناکو همراه خبرنگاران باشید.

22 بهمن 1400

سفر به کمبریج در انگلستان

کمبریج یکی از شهرهای انگلیس که به دلیل وجود دانشگاه های معروف، مشهور شده است. در این شهر دانشگاه هایی وجود دارند که رتبه آنها همواره در سطح بین الملل نخست می باشد. پارک و موزه های جذاب سالانه تعداد زیادی از مسافران را برای دیدن از داخل و خارج به سمت این...

20 دی 1399

مقصدهای رویایی پاییز

آیین ها و جشنواره های کهن و جذابی که در فصل پاییز برگزار می گردد و دیدن شان از نزدیک، پاییزی دلچسب را برای تان رقم خواهد زد.

6 آبان 1398

راهنمای سفر به ارمنستان

ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی و با ایران همسایه است. برای آشنایی بیشتر با این کشور دیدنی با راهنمای سفر به ارمنستان، همراه خبرنگاران باشید.

21 مرداد 1398

از باندبازی تا جعل توسط سلبریتی ها

علیرضا لبش از رفیق بازی و باندبازی در جشنواره ها، جعل آثار توسط سلبریتی ها، بستن شیر بودجه فرهنگی و آن چه به گفته او منجر شده که سال جاری هیچ دستاوردی در حوزه ادبیات و طنز نداشته باشیم، می گوید.

3 تیر 1398

نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصتی برای تحقق رویداد کرمانشاه 2020 است

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران می تواند فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری این استان و تحقق رویداد کرمانشاه2020 باشد.

18 خرداد 1398