ارجاع 300 پرونده تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی

به گزارش وبلاگ پردازش هوشمند، بهمن خدادایان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تا نیمه شهریور ماه 32 بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و هشت هزار و 400 مورد بازدید از اماکن عمومی به عمل آمده است.

ارجاع 300 پرونده تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی

وی اضافه کرد: همچنین 333 هزار اخطار تعطیلی به دلیل ارتکاب تخلف یا مشکل بهداشتی به واحدهای مذکور صادر گردیده است.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از انجام یک هزار و 730 مورد نمونه برداری از آب استخرها و آب شرب روستایی اطلاع داد و گفت: با همکاری هیئت شنا و اداره کل ورزش و جوانان استان چهار استخر پلمپ گردیده که در این میان نظارت ها به طور ویژه ادامه دارد.

وی با اشاره به دریافت گزارش آلودگی از برخی مراکز بین راهی در زمینه مواد غذایی گفت:با همکاری تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اتحادیه صنعت و معدن بازدیدهای مشترکی از مراکز بین راهی و مسافرخانه ها انجام گردیده است.

خدادایان با اشاره به اینکه 300 پرونده تخلفاتی و تقلب به مراجع مربوطه شامل تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی ارجاع گردیده است بیان داشت: از ابتدای سال 30 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته و تقلبی کشف گردیده که 15 تن آن گوشت بوده است.

وی اضافه کرد: مردم از طریق برقراری ارتباط با سامانه 190 اخباری از این موارد تخلف و تقلب را گزارش دادند تا جایی که بیشترین کشفیات از این طریق انجام گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارجاع 300 پرونده تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارجاع 300 پرونده تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید